پنتاگون سربازانش را برای جنگ های آینده آماده می کند

© Sputnik / Stanislav Savelyevپنتاگون سربازانش را برای جنگ های آینده آماده می کند
پنتاگون سربازانش را برای جنگ های آینده آماده می کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نیروهای زمینی ایالات متحده در حال برنامه ریزی برای رزمایش چالش برانگیزی در ماه مه با حضور نیروهای تفنگداران دریایی و عملیات ویژه هستند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیفنس نیوز، این رزمایش پیچیده که با نام EDGE 21 شناخته می شود پیش از مرحله دوم یک پروژه بزرگ تسلیحاتی و آماده سازی سربازان نظامی به نام Convergence برگزار می شود.

اظهار نظر مقام سابق پنتاگون درباره احیای برجام - اسپوتنیک ایران
اظهار نظر مقام سابق پنتاگون درباره احیای برجام

رزمایش EDGE 21 مخفف Experimental Demonstration Gateway Exercise است (که تقریباً می تواند به عنوان "تمرین های آزمایشی که دروازه ها را برای پیشرفت بیشتر نیروهای مسلح باز می کند" تفسیر شود).

پروژه Convergence یک کارزار بلند پروازانه برای بهبود توانایی های جنگی ارتش ایالات متحده است که در سال 2020 آغاز شد. فعالیتهای این پروژه سالانه برای گردهم آوردن فناوریهای کلیدی جنگ در هوا، زمین، دریا، فضا و فضای مجازی برگزار می شود.

پروژه Convergence 2020 بر روی پنج عنصر اساسی تمرکز دارد: افراد، سیستم های تسلیحاتی، فرماندهی و کنترل، اطلاعات و داده ها در مورد محل استقرار. سیستم هوش مصنوعی که با این عناصر کار می کند قادر است داده های دریافتی را برای تصمیم گیری سریع تر و دقیق تر در میدان جنگ ترکیب کند. از این سیستم همچنین برای بهبود انواع خاصی از سلاح ها برای شرایط مختلف جنگی استفاده خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала