ناگفته‌های تازه وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / ناگفته‌های تازه وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران
ناگفته‌های تازه وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رشته توئیت‌های وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران در دورهٔ اول ریاست‌ جمهوری محمد خاتمی خبرساز شده است.

به گزارش اسپوتنیک، عطاءالله مهاجرانی، عضو شورای سیاستگذاری صدا و سیما و همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دورهٔ اول ریاست‌ جمهوری محمد خاتمی در یک رشته توئیت از دلیل استعفای احمد بورقانی، معاون مطبوعات وقت وزارت فرهنگ و همچنین مخالفتش با لایحه اصلاح قانون مطبوعات خبر داده است.

مهاجرانی در حساب توئیتری خود می‌نویسد: به نظرم اندک اندک جمع مستان مى رسند! و شاهد موج سوم اصلاح طلبان راديكال هستيم: موج اول: مطبوعات راديكال بود كه فرمان هدايت آن در وزارت ارشاد نبود، مرحوم احمد بورقانى هم با من هماهنگ نبود، به همين دليل وقتى اختيار وزير را كه در اعطاى مجوز به ايشان داده بودم، پس گرفتم، استعفاء داد.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران افزود: موج اول اصلاح طلبان راديكال با طرح اصلاح قانون مطبوعات در مجلس به اوج خود رسيد. من با طرح مخالف بودم مى دانستم به سرانجام نمى رسد. نرسيد. موج دوم: تخريب عميق و گسترده آيت الله هاشمى رفسنجانى بود. گفتند هاشمى مرده سياسى ست. موج سوم: تخريب سپاه و طرح دولت نظامى است. حكايت همچنان... .

لازم به ذکر است که طرح اصلاح قانون مطبوعات که در آغاز به کار مجلس ششم شورای اسلامی مطرح شد و به موضوعی بحث برانگیز بدل شد. نمایندگان اصلاح طلب مجلس ششم به دنبال اصلاح قانونی برآمدند که سه ماه پیش از آن در مجلس پنجم به تصویب رسیده بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала