حمله یک شرکت‌کننده در تجمعات غیرقانونی روسیه به نیروهای پلیس + ویدئو

© Sputnik / Sergey Nikolaevحمله یک شرکت‌کننده در تجمعات غیرقانونی روسیه به نیروهای پلیس + ویدئو
حمله یک شرکت‌کننده در تجمعات غیرقانونی روسیه به نیروهای پلیس + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ویدئویی از حمله یک شرکت‌کننده در تجمعات غیرقانونی مسکو به مأمورین اجرای قانون منتشر شده است.

به گزارش اسپوتنیک، تصاویری از حمله یک فرد شرکت‌کننده در تجمعات غیرقانونی پایتخت روسیه به مأمورین اجرای قانون منتشر گردیده است.

در ویدئوی منتشر شده مشخص است که یک مرد به سمت نیروهای ویژه که در حال بازداشت فرد شرکت‌کننده در تجمعات غیرقانونی هستند، حمله نموده و به آنها ضربه زده و سپس فرار کرده و در میان جمعیت پنهان می‌شود.

به گزارش دفتر مسکو وزارت کشور روسیه، حدود دو هزار نفر از جمله روزنامه نگارانی که این رویداد را پوشش می‌دهند، تا ساعت ۱۴٫۳۰ به وقت مسکو (۱۵:۰۰ به وقت تهران) در تجمعات غیرقانونی پایتخت روسیه شرکت کرده‌اند.

ساعت ۱۱ به وقت مسکو (۱۱:۳۰ به وقت تهران) گزارش شد که حدود ۶۰ معترض که سعی داشتند نظم عمومی را در تعدادی از ورودی‌های ایستگاه‌های متروی پایتخت روسیه برهم بزنند و متعاقباً در تجمعات غیرقانونی شرکت کنند، بازداشت شده‌اند.

بنا به اعلام خدمت فدرال نظارت بر ارتباطات، فناوری اطلاعات و رسانه‌های جمعی روسیه، شبکه های اجتماعی حذف اخبار "جعلی" منتشر شده در مورد تجمعات غیرقانونی در تاریخ ۳۱ ژانویه را آغاز نموده‌اند.

پیش از این وزارت کشور و دادستانی کل روسیه بارها نسبت به مسئولیت سازمان‌دهندگان و شرکت کنندگان در این تجمعات غیرقانونی هشدار داده‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала