دستگیری 8 نفر در ارتباط با پرونده تخلف در کمپ‌های ترک اعتیاد شیراز

© AP Photo / Chris Carlsonدستگیری 8 نفر در ارتباط با پرونده تخلف در کمپ‌های ترک اعتیاد شیراز
دستگیری 8 نفر در ارتباط با پرونده تخلف در کمپ‌های ترک اعتیاد شیراز - اسپوتنیک ایران
اشتراک
انتشار فیلمی در فضای مجازی از یک کمپ اعتیاد که در آن افراد در استخر آب سرد انداخته می شدند و با شیلنگ مورد ضرب و شتم و نیز توهین کلامی قرار می گرفتند، باعث جریحه‌دار شدن احساسات عمومی‌ شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، روابط عمومی دادگستری استان فارس در گزارش روز شنبه خود بیان کرد: پیرو انتشار کلیپ‌هایی در فضای مجازی مبنی بر تخلف چند کمپ ترک اعتیاد در شیراز، دادستان عمومی و انقلاب این شهر با ورود به موضوع، دستورات اکیدی را به ‌منظور پیگیری و برخورد با متخلفان صادر کرد که منجر به دستگیری پنج نفر در یک پرونده و سه نفر در پرونده‌ای دیگر شد.

دانشمندان مواد غذایی اعتیاد آور را نام بردند - اسپوتنیک ایران
دانشمندان مواد غذایی اعتیاد آور را نام بردند

بنا به گزارش این روابط عمومی، هفته گذشته بر اثر قصور صورت گرفته، یک نفر از معتادان بستری در یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد شهر شیراز جان خود را از دست داد که در این خصوص پرونده قضایی تشکیل شد و با دستور مرجع قضایی پنج نفر بازداشت شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز در خصوص تصاویر جدید منتشر شده با بیان اینکه، این مورد با حادثه منجر به فوت هفته گذشته متفاوت است، گفت: در مورد اخیر هیچ فردی فوت نشده اما به لحاظ بزه‌های صورت گرفته، پرونده قضایی تشکیل شده و عوامل دخیل که سه نفر بودند با دستور قضایی بازداشت شدند. در پی اطلاع و شکایات واصله، بی‌درنگ نسبت به تخلیه کامل مکان مورد نظر اقدام و دستور پلمب و لغو مجوز این مرکز نیز صادر شده است. دادستانی با قصور احتمالی عوامل و مسوولان نظارتی نیز در چارچوب قانونی برخورد خواهد کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала