واکنش ها به صدور مجوز مصرف اضطراری واکسن "اسپوتنیک وی" در ایران

© Sputnik / Pavel Lvov /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش ها به صدور مجوز مصرف اضطراری واکسن "اسپوتنیک وی" در ایران
واکنش ها به صدور مجوز مصرف اضطراری واکسن اسپوتنیک وی در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جهانپور از صدور مجوز مصرف اضطراری واکسن روسی کرونا در ایران خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران روز پنجشنبه اعلام کرد: در بیست و چهارمین جلسه کمیسیون قانونی تشخیص (صلاحیت ساخت و ورود دارو و مواد بیولوژیک) سازمان غذا و دارو، مجوز مصرف اضطراری واکسن "اسپوتنیک وی" محصول شرکت گامالیا کشور روسیه در فرم محلول فریز شده و ویال های تک دوز و 5 دوز در ایران صادر شد.

طراوت با نام کاربری @taravat65 با مبهم دانستن سخنان مینو محرز نوشت: "دکتر محرز همیشه یجور بی اعتمادی به واکسنهای روسی و چینی داشته و همیشه میگه حتی پارسال اونموقع که کرونا نبود و بحث واکسن آنفولانزا بود."

​طلا کیانی با نام کاربری @GoldenJustice16 خطاب به افرادی که فکر می کنند شاید واکسن روسی کرونا خوب نباشد نوشت: "حالا از کجا مطمئنیم واکسن روسی بده؟"

​شرقی غمگین با نام کاربری @XwhRmJ87qlnXSBb از ایده حق انتخاب دفاع کرد و گفت: "من اصلا با واکسن روسی مشکلی ندارم بیارن هرکی دوست داشت میزنه. باید حق انتخاب داد . فایزرم بیارن هرکی خواست بزنه."

​حجت مرتجی با نام کاربری @hojat_mortaji با اعلام اینکه اگر در مورد بد بودن چیزی حرفی زده می شود باید دلایل و مستندات هم ارائه شود نوشت: "اکنون که #مینو_محرز با تزریق #واکسن #اسپوتنیک #روسیه مخالفت کرده ، خوب است #وزارت_بهداشت درباره این واکسن و ابهام های مطرح درباره آن و دلایل مخالفت وی شفاف سازی کند." 

​پوریا کاظمی با نام کاربری @pnazemi در رشته توییت هایی نوشت:"واکسن اسپوتنیک‌وی به هیچ وجه بر اساس مدارکی که داریم واکسن بد یا خطرناک شناخته نمی شود. ما داده‌های این واکسن را به شفافیت فایزر، مدرنا نداریم اما این الزاما معادل خطرناک بودن نیست. پنجاه کشور تا کنون برای خرید این واکسن اقدام کرده و چندتایی غیر از روسیه تزریق را آغاز کرده‌اند..."

​شخصی با نام کاربری @Iraniran123456 نوشت:"خب یک سوال رابطه ما با روسیه نزدیک هست یا ترکیه؟ چرا ترکیه با اسپوتنیک وی واکسیناسونو شروع کرده و بگفته شما در بیشتر کشور ها داره استفاده میشه و ولی هنوز به ایران نرسیده؟واکسن چینی چی؟"

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала