ثبت نام با موفقیت انجام شد!
لطفاً لینک ارسال شده به ایمیل را دنبال کنید

یک آمریکایی پس از تزریق دوز دوم واکسن "فایزر" فوت کرد

© REUTERS / Dado Ruvicیک آمریکایی پس از تزریق دوز دوم واکسن "فایزر" فوت کرد
یک آمریکایی پس از تزریق دوز دوم واکسن فایزر فوت کرد - اسپوتنیک ایران
بر اساس اطلاعات مقامات آمریکا، یکی از کارکنان بخش بهداشت این شهر پس از تزریق دوز دوم واکسن فایزر جان خود را از دست داده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی میل، یکی از کارکنان بخش بهداشتی در "کالیفرنیا" آمریکا پس از دریافت دوز دوم واکسن کرونای "فایزر" جان خود را از دست داد.

مجوز مصرف اضطراری واکسن اسپوتنیک V روسیه در ایران صادر شد - اسپوتنیک ایران
مجوز مصرف اضطراری واکسن "اسپوتنیک V" روسیه در ایران صادر شد

بر اساس اطلاعات منتشر شده "تیم زوک" تکنسین اشعه ایکس در در مرکز پزشکی "South Coast Global" در "سانتا آنا" کالیفرنیا دو روز پس از تزریق دومین دوز واکسن فایزر جان خود را از دست داد.

این مرد ۶۰ ساله پس از تزریق دوز دوم واکسن واکنش نامطلوبی نشان داده و به همکارانش گفته است که درد شدیدی در معده خود دارد و در تنفسش مشکل به وجود آمده است.

پس از بدتر شدن علائم زوک، همکارانش او را به اورژانس رسانده و چهار ساعت پس از ورود به بیمارستان به دستگاه اکسیژن احتیاج پیدا کرد؛ سپس دو روز بعد به کما رفته و جان خود را از دست داده است.

همسر او "راشل زوک" نیز در مصاحبه‌ای اعلام کرد که کلیه‌های او قبل از مرگ از کار افتاده بودند.

خانواده زوک اظهار داشته‌اند که وی فشار خون بالا و کمی اضافه وزن داشت اما به غیر از این صورت هیچ بیماری سلامتی زمینه ای دیگری نداشته است.

پزشک قانونی "سانتا آنا" درباره مرگ زوک گفت: علت مرگ زوک در حال حاضر نامشخص است و آزمایش بیشتر ماه‌ها به طول می‌انجامد.

نوار خبری
0
ابتدا جدیدها ابتدا قدیمی ها
loader
پخش زنده
Заголовок открываемого материала
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала