شکل حضور ترامپ در دادگاه استیضاح خود معلوم شد

© REUTERS / Carlos Barriaشکل حضور ترامپ در دادگاه استیضاح خود معلوم شد
شکل حضور ترامپ در دادگاه استیضاح خود معلوم شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شبکه تلویزیونی NBC News اعلام کرد دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا قصد دارد به شکل کتبی در دادگاه استیضاحش در سنای آمریکا از خود دفاع کند.

به گزارش اسپوتنیک، دو منبع آگاه  به شبکه تلویزیونی NBC News گفتند که ممکن است ترامپ برای دفاع از خود نامه ای به سنا ارسال کند. این شبکه تلویزیونی اعلام کرد ، با توجه به این قصد ترامپ، وی  قصد ندارد شخصاً در جلسات دادرسی برای دفاع از خود در برابر اتهامات حاضر شود.

ترامپ - اسپوتنیک ایران
حمایت آمریکایی‌ها از استیضاح ترامپ

جوشوا هوارد ، یكی از مقامات سابق وزارت دادگستری كه در محاکمه بیل كلینتون 42 ـ مین رئیس جمهور آمریكا به خاطر روابط حنسی وی با مونیكا لوینسكی، کارآموز کاخ سفید شرکت داشته ، به تیم وکلای مدافع ترامپ پیوست. شبکه تلویزیونی NBC News اشاره می کند که بوچ بوورز، وکیل ارشد ترامپ در این محاکمه ، ممکن است وکیل دیگری ، یک متخصص در امور قانون اساسی را نیز استخدام کند.

گفته می شود ترامپ که در ملک خود در ایالت فلوریدا  است، اعتراضات جمهوری خواهان علیه استیضاح را از نزدیک دنبال می کند و اعضای این حزب را متحد خود خوانده است. منبع شبکه تلویزیونی NBC News گفت: ترامپ از نشانه های موجود مبنی بر امکان تبرئه شدن وی در روند استیضاح  خوشحال  شده و تأخیر در دادرسی به او کمک کرده است.

این شبکه تلویزیونی اخبار منتشره در اینباره را که  ترامپ قصد دارد حزب جدیدی در ایالات متحده تأسیس کند را تکذیب می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала