تست مجدد کرونا برای ورود مسافران به ایران اجباری شد

CC BY 4.0 / IRNA / تست مجدد کرونا برای ورود مسافران به ایران اجباری شد
تست مجدد کرونا برای ورود مسافران به ایران اجباری شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جانشین وزیر راه و شهرسازی در ستاد مدیریت بحران ایران اعلام داشت: اقدامات جدید "برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونای جهش یافته در حال انجام است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، شهرام آدم نژاد جانشین وزیر راه و شهرسازی در ستاد مدیریت بحران، روز پنجشنبه اظهار داشت: مقامات ایرانی با توجه به گزارش های منتشر شده از ویروس کرونا در انگلیس، دستور آزمایش اجباری کووید-۱۹ برای ورود همه مسافران به ایران را صادر کردند.

مجوز مصرف اضطراری واکسن اسپوتنیک V روسیه در ایران صادر شد - اسپوتنیک ایران
مجوز مصرف اضطراری واکسن "اسپوتنیک V" روسیه در ایران صادر شد

شهرام آدم نژاد در ادامه گفت: به منظور جلوگیری از شیوع نوع جهش یافته ویروس کرونا، بر اساس تصمیم وزارت بهداشت، از این پس همه مسافرانی که از همه کشورهای خارجی قصد سفر به ایران را دارند، می‌بایست علاوه بر ارائه گواهی سلامت معتبر آزمایش PCR در مبدا و پیش از سوار شدن به ناوگان در بدو ورود به کشور نیز توسط نمایندگان بهداشت مرزی مستقر در پایانه‌ها مجدد مورد آزمایش واقع شوند.

وی ادامه داد: چندین ماه است که ارائه گواهی سلامت معتبر پیش از انجام سفر الزامی بوده؛ اما در اواخر دی ماه لزوم انجام تست مجدد برای مسافران از مبدا کشورهای اروپایی ابلاغ شد و بر اساس تصمیم جدید، از این تاریخ این الزام برای همه مسافران از مبدا همه کشورهای خارجی وجود خواهد داشت.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала