طلبه ها در ایران برای درمان ناباروری به زن و شوهرها کمک می کنند

© Photo / IRNAطلبه ها در ایران برای درمان ناباروری به زن و شوهرها کمک می کنند
طلبه ها در ایران  برای درمان ناباروری به زن و شوهرها  کمک می کنند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حجت الاسلام علی جعفری، مسئول سازمان بسیج طلاب، اساتید و روحانیون استان کرمان اعلام کرد ۱۵۰ نفر از طلاب بسیجی استان کرمان با فراخوان طرح سپهبد شهید سلیمانی اعلام آمادگی کرده و در چارچوب این طرح برای «درمان ناباروری» به زن و شوهرها کمک می کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رکنا، مسئول سازمان بسیج طلاب، اساتید و روحانیون استان کرمان پس از اعلام این مطلب افزود : با فراخوان اعلامی در سطح استان، ۱۵۰ نفر از طلاب بسیجی استان اعلام آمادگی کردند و هم اکنون 64 نفر از این عزیزان در شهرستان های کرمان، زرند، کهنوج، رفسنجان و جیرفت در جهت روحیه بخشی به بیماران، کمک به کادر درمانی بیمارستان و همراهی بیماران مبتلا به کرونا فعالیت می کنند.

حامله - اسپوتنیک ایران
سهم برابر مردان و زنان در علل ناباروری

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از اقدامات انجام شده از سوی طلاب در طرح سپهبد شهید سلیمانی حل اختلافات بین زوجین و نقش مشاوره ای در این زمینه بود،تصریح کرد: بخش دیگری از طرح سپهبد شهید سلیمانی کمک به درمان ناباروری بود که زوجین را در این خصوص به موسسات خیریه برای سیر درمان مراجعه کردند و وام قرض الحسنه از سوی نهاد مربوطه به زوجین مد نظر تعلق گرفت.

این مقام مسئول با اشاره به توزیع بیش از هزار بسته معیشتی در بین طلاب معسر ابراز کرد: از جمله اقدامات دیگر می توان به ارتباط با خیرین و توزیع شش سری جهیزیه به زوجین معسر اشاره داشت.

حجت الاسلام جعفری در پایان با بیان اینکه یکی دیگر از اقدامات انجام شده توسط طلاب استان در ایام شیوع کرونا حضور در موکب های فرهنگی بود که در این زمینه هزار نفر از طلاب بسیجی استان در این عرصه شرکت کرده اند، خاطر نشان کرد: فعالیت در منبرهای مجازی و دعوت عموم مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی توسط افراد صاحب روش از دیگر اقدامات انجام شده توسط طلاب بسیجی بوده است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала