تهدید به خشونت در آمریکا ادامه دارد

© REUTERS / JIM URQUHARTتهدید به خشونت در آمریکا ادامه دارد
تهدید به خشونت در آمریکا ادامه دارد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در ایالات متحده تهدید به خشونت همچنان رو به افزایش است.

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس بیانیه منتشر شده از سوی وزارت امنیت داخلی آمریکا، تهدید شدید خشونت در حال حاضر در ایالات متحده وجود دارد و احتمالاً در هفته های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

"اکنون تهدیدی شدید در ایالات متحده وجود دارد که احتمالاً در هفته های آینده ادامه خواهد یافت. وزارت امنیت داخلی آمریکا هیچ اطلاعاتی برای نشان دادن یک توطئه واقعی ندارد. با این حال، ناآرامی های خشونت آمیز در روزهای اخیر ادامه داشته است ، و ما همچنان نگران هستیم که افرادی از اجرای قدرت های دولتی و تغییر ریاست جمهوری ناامید شوند، و همچنین گویا نارضایتی های دیگری نیز وجود دارند، در بیانیه آمده است، و به دلایل ایدئولوژیکی که با اظهارات دروغین دامن زد هشده ، می تواند طیف گسترده ای از بازیگران با انگیزه ایدئولوژیک را برای تحریک یا ارتکاب خشونت بسیج کند. "

طبق اطلاعات، در طول سال 2020، آمریکایی های تندرو به عقاید و اعتراضات مخالف حمله کردند." مجرمان با انگیزه مخالفت نسبت به محدودیت های ویروس کرونا، نتایج انتخابات سال 2020 و استفاده از زور توسط پلیس اعتراضات خود را سازماندهی کردند." وزارت امنیت داخلی آمریکا نگران است که چنین احساساتی تا اوایل سال 2021 ادامه یابد، به ویژه شورش های 6 ژانویه کنگره که می تواند افراط گرایان را تشویق کند. این وزارتخانه به آمریکایی ها توصیه می کند "از اجتماعات گسترده مردم، از جمله اعتراضات جلوگیری کنند."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала