ضرر و زیان ۴ میلیاردی تخلف صید و شکار در استان تهران

© Sputnik / Vladimir Vyatkin /  مراجعه به بانک تصاویر ضرر و زیان ۴ میلیاردی تخلف صید و شکار در استان تهران
ضرر و زیان ۴ میلیاردی تخلف صید و شکار در استان تهران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران بیان داشت: ۱۳۵ متخلف در سطح استان طی چهار ماه گذشته دستگیر شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، فرهاد زندی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران، اعلام کرد: طی سه ماه فصل ‌پاییز سال جاری ۱۱۱ متخلف در سطح مناطق چهارگانه استان تهران دستگیر شده‌اند که از این تعداد ۴۹ قبضه سلاح مجاز، ۱۳ قبضه سلاح غیرمجاز و ۵ قبضه سلاح جنگی و در مجموع ۶۷ قبضه سلاح کشف شد. همچنین در این رابطه ۶۶۲ عدد ادوات و وسایل مربوط به متخلفان کشف و توقیف شد.

نوزاد - اسپوتنیک ایران
سرنوشت نامعلوم نوزادان رها شده در بیمارستان های ایران +عکس

وی ادامه داد: طی این سه ماه ۱۱۹ مورد جرایم شکار و صید غیرمجاز آبزیان، ‌پرندگان، ‌پستانداران و خرید و فروش حیات وحش کشف شد که مبلغ ضرر و زیان ناشی از صید و شکار که متخلفان باید آن را ‌پرداخت کنند ۲ میلیارد و ۴۷۲ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال بود.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به آمار تخلفات و کشفیات طی دی ماه سال جاری، گفت: طی ماه گذشته ۲۴ متخلف در سطح استان تهران دستگیر شدند که از این تعداد ۱۴ قبضه سلاح مجاز و یک قبضه سلاح غیرمجاز و در مجموع ۱۵ قبضه سلاح کشف و ۲۵ عدد ادوات و وسایل مربوط به متخلفان شکار و صید کشف و توقیف شده است.

زندی در پایان اظهار کرد: در دی ماه سال جاری ۱۳ مورد جرایم صید و شکار از قبیل صید غیرمجاز آبزیان، شکار غیرمجاز ‌پرندگان و ‌پستانداران اتفاق افتاده که مبلغ ضرر و زیان وارد شده ناشی از صید و شکار که متخلفان باید ‌پبردازند ۱ میلیارد و ۸۳۵ میلیون ریال است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала