عذرخواهی بازیگر سریال و فیلم‌های ارزشی از مردم +ویدئو

© Photo / Seyed Javad Hashemiسید جواد هاشمی
سید جواد هاشمی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عذرخواهی سید جواد هاشمی از مردم به دلیل تشویق آنان به خرید ملک در دبی!

به گزارش اسپوتنیک، سید جواد هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون، چندی پیش اقدام به تبلیغ خرید خانه در دبی در صفحه خود در شبکه‌های اجتماعی کرده است. در پی تبلیغ این بازیگر برای خرید خانه در دبی، کاربران فضای مجازی از او انتقاد کردند.

View this post on Instagram

A post shared by video2fun (@v2fun)

او درباره حواشی ایجاد شده که به سبب این تبلیغ برایش ایجاد شده است، گفت که من به طور رسمی در صفحه مجازی‌ام از مردم عزیز کشورم عذرخواهی می کنم.

او در پی این عذرخواهی عنوان کرد که من به اشتباه تبلیغی انجام دادم که برای آن تحقیقی نکردم و به توصیه یکی از دوستان متنی را خواندم که اعتقادی به آن نداشتم و با فکر و رفتار من جور درنمی‌آمد.

او ادامه داد که من یادم رفته بود که سید جواد هاشمی بازیگر فیلم‌های ارزشی است و نباید مانند سلبریتی‌های دیگر تبلیغ انجام می داد. او همچنین افزود که انسان ممکن‌الخطاست و من هم خطا کردم که به واسته آن از مردم عذرخواهی می کنم.
بسیاری از کاربران نسبت به صحبت‌های کارگردان فیلم پیشونی سفید واکنش نشان دادند. عده‌ای از کاربران معتقدند که تبلیغ خرید ملک در دبی که گناه نیست که او از مردم بابت آن عذرخواهی می کند.

اما گروهی دیگر از کاربران در مقابل عنوان کردند که پیشنهادات مالی بسیار بالا برای تبلیغ خرید ملک سبب می شود تا شخصی مانند سید جواد هاشمی نیز آن را تبلیغ کند.
گروهی دیگر از کاربران عنوان کردند که درست نیست شخصی تبلیغی را قبول کند و برای آن هزینه‌ای دریافت کند و بعد برای تبلیغ آن از مردم عذرخواهی کند. در مقابل عده‌ای از کاربران کارگردان پیشونی سفید را شجاع خوانده و عذرخواهی او را از شجاعت و پاکی او می دادند و آن را تحسین کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала