نگرانی وزیر کشور ایران از فضای سرد انتخاباتی

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / نگرانی وزیر کشور ایران از فضای سرد انتخاباتی
نگرانی وزیر کشور ایران از فضای سرد انتخاباتی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رحمانی فضلی: برای داشتن یک دولت با اقتدار، کارآمدتر و با پشتوانه حمایت بیشتر از مردم لازم است انتخاباتی باشکوه داشته باشیم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، رحمانی فضلی، وزیر کشور ایران  روز دوشنبه پس از نشست با استانداران سراسر کشور گفت: " هنوز فضای سیاسی و اجتماعی جامعه و افکار عمومی نسبت به انتخابات حساسیت و بازتاب و انعکاس خاصی را نشان نداده است. وقتی این دوره از انتخابات را با 4 سال گذشته مقایسه می‌کنیم برای ما کمی نگران کننده است."

وی با اشاره به دور قبلی انتخابات و تعداد افرادی که اعلام آمادگی کرده بودند، خاطرنشان کرد: " این فضای سرد و ساکت در حوزه اجتماعی و سیاسی اقتضا می‌کند که فعالیت و کار بیشتری از منظر گروه‌های سیاسی و احزاب انجام شود تا بتوانیم مقدمات آن را فراهم کنیم و به استقبال یک انتخابات باشکوه برویم."

شایان یادآوری است که سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران در تاریخ 28 خرداد 1400 همزمان با انتخابات ششمین دورهٔ شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار خواهد شد.

با توجه به وضعیت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور برخی ناظران پیش بینی می کنند مشارکت در این انتخابات مانند انتخابات مجلس یازدهم کاهش یابد. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала