مزایای تور کیش نسبت به رزرو هتل و بلیط چیست؟

© Photo / Panaromiaمزایای تور کیش نسبت به رزرو هتل و بلیط چیست؟
مزایای تور کیش نسبت به رزرو هتل و بلیط چیست؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یکی از هیجان‌انگیزترین شیوه‌های مسافرت را می‌توان استفاده از تور کیش در نظر گرفت که در همه فصول سال طرفداران خاص خود را دارد.

کیش به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین مناطق کشور ایران با جاذبه‌های زیبا، سرگرم‌کننده و نقاط دیدنی منحصربه‌فرد شناخته می‌شود که مکانی برای گذراندن تعطیلات گردشگران است. اگر اهل پایتخت هستید و علاقه خاصی به این جزیره زیبا دارید، می‌توانید تور کیش را انتخاب کنید و از مزایای فوق‌العاده آن بهره‌مند شوید. 

بهترین زمان برای سفر به کیش

اگر دوست دارید نهایت لذت از مسافرت به این جزیره فوق‌العاده زیبا را ببرید، باید در زمان مناسب به این منطقه سفر کنید. شما می‌توانید از اواخر پاییز تا اوایل بهار به کیش بروید؛ چراکه این بازه زمانی، بهترین بازه برای سفر به نظر می‌رسد. البته در باقی زمان‌ها هم این سفر امکان‌پذیر است و چه‌بسا تورها هم قیمت مناسب‌تری دارند و هزینه مسافرت به این جزیره هم کم‌تر خواهد بود؛ اما به‌دلیل قرارگیری کیش در دریا در زمان‌های گرم سال خصوصا در تابستان، هوای منطقه مرطوب و شرجی خواهد شد که هر کسی تاب تحمل آن را ندارد. مسافرت در زمستان و بهار نیز می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد؛ زیرا دمای هوا در این زمان‌ها متعادل و مطبوع است. با استفاده از تور کیش می‌توانید بدون دغدغه از مسیر رفت‌وبرگشت از لحظات خود نهایت استفاده را ببرید و سفری به‌یادماندنی را به ثبت برسانید.

مسافرت با تور کیش

یکی از مبداهای مسافرت به کیش، شهر تهران به‌شمار می‌رود. از آن جا که جمعیت پایتخت بسیار بالا است، این مکان بیشترین حجم مسافرت هوایی و زمینی را به سمت جزیره کیش دارد. بسته به سلیقه‌ای که دارید و هزینه‌ای که قرار است برای مسافرت به این منطقه در نظر بگیرید، می‌توانید از هواپیما استفاده کنید یا اینکه مسیرهای زمینی و مسافرت با اتوبوس یا قطار را برگزینید. استفاده از تور کیش نیز انتخاب مناسبی به نظر می‌رسد. قیمت تور کیش به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ برای مثال مهم است که شما چند روز قصد اقامت داشته باشید؛ زیرا در تورها خدمات رزرو هتل برای شما مهیا است. بسته به چند ستاره بودن هتل و خدماتی که ارائه می‌دهد و کیفیت پرواز هوایی، نرخ‌ها می‌تواند متفاوت باشد. ضمن اینکه می‌توانید از تورهای لحظه آخری و آفرهای مخصوص این زمان هم استفاده کنید، البته همان‌طورکه گفتیم، زمان مسافرت هم تاثیر زیادی بر قیمت دارد.

نکات مهم هنگام سفر به کیش

1. از آن‌جایی‌که همیشه جزیره کیش آب‌وهوای معتدل و مناسبی دارد، در زمان سفر و استفاده از تور کیش از لباس‌های نازک‌تر استفاده کنید؛ خصوصا اگر در فصول گرم‌تر به این جزیره می‌روید. علاوه‌بر راحتی، این نمونه لباس‌ها فضای زیادی در چمدان‌ها اشغال نمی‌کنند و وزن سبک‌تری نیز دارند.

2. اگر اهل شنا هستید، از وسایل مخصوص آن غافل نشوید. عینک مخصوص شنا، حوله، مایو، کرم ضد آفتاب و عینک آفتابی درصورت آفتاب گرفتن کنار ساحل از وسایل ضروری هستند که باید همراه خود داشته باشید.

3. فصل تابستان اگرچه مرطوب و گرم‌تر است؛ اما می‌توانید از جشنواره‌های جذاب و متنوع در شب‌های آن لذت ببرید. از آنجایی که در این زمان مسافران کم‌تری به کیش سفر می‌کنند و جزیره خلوت است، شما می‌توانید تور کیش را با نرخ‌های بسیار به‌صرفه‌تر تهیه کنید.

تفریحات موجود در کیش

 اگر از آن افرادی هستید که لذت خرید را با هیچ چیز دیگر عوض نمی‌کنید، پیشنهاد ما گردش در بازارهای سرپوشیده و متنوع کیش است. علاوه‌بر خرید‌ از این جزیره مهیج، پیشنهاد می‌کنیم بدون استفاده از تفریحات آبی هرگز کیش را ترک نکنید؛ زیرا شاید تا سال‌ها از سرگرمی‌های این‌چنینی دور باشید. از جمله این تفریحات می‌توان به فلای بورد، پدل بورد، کشتی اوستا، غواصی، کشتی آکواریوم، جت اسکی، پاراسل، پارک آبی، بنانا، اسکوتر زیردریایی و حتی ماهی‌گیری اشاره کرد.

پس از گذراندن لحظات خوش و به‌یادماندنی، می‌توانید برای صرف یک ناهار یا شام خوشمزه از رستوران‌های بی‌نظیر با امکانات متنوع این جزیره استفاده کنید، رستوران‌های میر مهنا، کوه نور، رویال استار، توتی فروتی و فودلند از جمله محل‌های صرف غذا در کیش محسوب می‌شوند که در صدر لیست انتخاب‌های مردمی قرار گرفته‌اند. در پایان هر شب خاطره‌انگیز نیز می‌توانید از خدمات اسکان هتل‌ها استفاده کنید.

هتل‌های متنوع و چند ستاره نیز از جمله عوامل اثرگذار بر قیمت تور کیش خواهند بود؛ گرچه در مواقعی امکان تغییر هتل بسته به میل شخصی وجود دارد. نکته مهمی که در سفر به کیش با تور وجود دارد، این است هزینه هتل‌های گوناگون کم‌تر از سفر شخصی محاسبه می‌شود و نیازی نیست که خودتان دنبال یک هتل خوب بگردید؛ زیرا تور این کار را برای شما انجام می‌دهد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала