آخرین پیام چترباز معروف، ساعاتی پیش از پرش مرگبار +ویدئو، عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / چترباز ارتش ایران
چترباز ارتش ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
آخرین اظهارات دردناک محمد بزرگی قبل از سقوط!

به گزارش اسپوتنیک، محمدباقر بزرگی، چترباز معروف حین پرش از ارتفاع در میدان بسیج اکباتان دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد. او به یاد شهدای پلاسکو در مراسمی که به ‌صورت شخصی طراحی شده بود، برای پرش از ارتفاع اقدام کرد و برای این کار نیز مجوزهای لازم را اخذ کرده بود.

فیلمی مربوط به اظهارات محمد بزرگی در روز حادثه و ساعاتی قبل از پرش مرگبار در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

او در این فیلم با تأکید بر اینکه این پرش خطراتی را نیز در پی دارد گفته بود که هرگونه حادثه احتمالی را متوجه خود می داند.

او عنوان کرده بود که "به هر دلیل اگر خدای ناکرده اتفاقی برایم افتاد، هیچ بزرگواری نه از شهرداری، نه از آتش‌نشانی، قرارگاه بزرگ ثارالله، نیروی انتظامی و ... نه تنها مسئول نیستند بلکه من از آنها عذرخواهی می‌کنم که اگر به دردسر و زحمت افتادند."

View this post on Instagram

A post shared by fire (@hashtgerd125)

همسر این مرحوم از قضاوت‌های اشتباه بعضی از مردم گلایه کرده است. او معتقد است که اتفاقی نادر افتاد که منجر به باز نشدن چتر او شد و این اتفاق از نابلدی او نبوده و او جامپر اول ایران بوده است.
بسیاری از کاربران معتقدند که این اتفاق بسیار دردناک است و به همسر او و همه مردم ایران تسلیت گفتند. در مقابل گروهی از کاربران معتقدند که انجام این کار هیجانی از ابتدا اشتباه بوده است و نبایست برای بزرگداشت یک حادثه، حادثه تلخ دیگری رقم می زدند.


به گفته بسیاری از کاربران، در درجه اول مقصر این اتفاق دردناک خود محمد بزرگی و در درجه دوم همه ارگان‌هایی است که این مجوز را به او دادند تا این فاجعه در فاجعه اتفاق بیفتد.

عده ای از کاربران عنوان کردند که بعضی وقت ها قدیمی ها می گویند که وقتی در کاری همه نه آوردند آن کار را انجام نده. به نظر می آید که راست گفتند و کاش ایشان هم اینقدر پافشاری برای اینکار نمی کردند. 
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала