هشدار ظهور احتمالی «کرونای اسرائیلی»

© AP Photo / Oded Balilty هشدار ظهور احتمالی «کرونای اسرائیلی»
 هشدار ظهور احتمالی «کرونای اسرائیلی»
 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ارتش اسرائیل اطلاع داد که به علت واکسیناسیون بی رویه و عجولانه احتمال جهش و ظهور نوع اسرائیلی ویروس کرونا وجود دارد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از وبگاه «تایمز اسرائیل»، رکن اطلاعاتی ارتش اسرائیل به مرکز اطلاع‌رسانی ویروس کرونا در وزارت بهداشت در یک گزارش هشدار داد به دلیل واکسیناسیون فشرده و گسترده ممکن است نوع کرونای اسرائیلی نیز ظهور یابد.

 ارتش اسرائیل طبق این گزارش توصیه کرد به دلیل نگرانی از ظهور کرونای اسرائیلی، کسانی که واکسن دریافت کرده یا بعد از ابتلا به این بیماری بهبود پیدا کرده‌اند، الزامات قرنطینه‌ای را رعایت کنند. 

در این گزارش آمده است: «کارزار واکسیناسیون گسترده که همزمان با تداوم همه‌گیری در اسرائیل در حال انجام است، می‌تواند منجر به "فشار فرگشتی" بر این ویروس شود».

اسرائیل کارایی ادعایی واکسن فایزر علیه کرونا را زیر سوال  می برد - اسپوتنیک ایران
اسرائیل کارایی ادعایی واکسن فایزر علیه کرونا را زیر سوال می برد

تایمز اسرائیل می نویسد: تا کنون نزدیک به ۲.۵ میلیون اسرائیلی اولین دوز واکسن کرونا را دریافت کرده و نزدیک به ۹۵۰ هزار نفر نیز دوز دوم آن را تزریق نموده‌اند.

در حالی که افزایش ابتلا به کرونا در اسرائیل علی‌رغم واکسیناسیون، طی روزهای اخیر سرعت بیشتری به خود گرفته و شمار مبتلایان روزانه در این منطقه بار دیگر رکورد بیشترین میزان خود را شکست.

وزارت بهداشت اسرائیل اطلاع داد که تاکنون ۵۹۳,۹۶۱ نفر  به ویروس کرونا مبتلا شده و ۴,۳۴۱ نفر نیز جان خود را بر اثر آن از دست داده‌اند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала