واکنش سوریه به بیانیه‌های کشورهای غربی درباره تجمعات غیرقانونی در روسیه

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش سوریه به بیانیه‌های کشورهای غربی درباره تجمعات غیرقانونی در روسیه
واکنش سوریه به بیانیه‌های کشورهای غربی درباره تجمعات غیرقانونی در روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزارت امور خارجه سوریه به بیانیه‌های کشورهای غربی در خصوص تجمعات غیرقانونی در روسیه واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، کانال تلویزیونی دولتی "الإخبارية السورية" به نقل از منابع خود در وزارت خارجه سوریه اعلام داشت که این کشور بیانیه‌های کشورهای غربی در خصوص تجمعات غیرقانونی 23 ژانویه در روسیه را ریاکارانه می‌داند.

واکنش تند مسکو به بیانیه آمریکا درباره تجمعات غیرقانونی در روسیه - اسپوتنیک ایران
واکنش تند مسکو به بیانیه آمریکا درباره تجمعات غیرقانونی در روسیه

در بیانیه وزارت امور خارجه سوریه آمده است: جمهوری عربی سوریه به شدت دخالت ایالات متحده و غرب در امور داخلی فدراسیون روسیه و تبلیغاتی را که آنها برای بی ثبات کردن وضعیت دراین کشور انجام می‌دهند، محکوم می‌کند. این رفتار غرب بار دیگر ریاکاری که به نشانه بارز سیاست‌های غربی به ویژه هنگامی که در مورد دموکراسی و حقوق بشر صحبت می‌کنند، تبدیل شده است را نشان می‌دهد؛ زیرا که سیاست‌های غرب کاملاً با اساسی ترین اصول حقوق بشر در تضاد است.  

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: بهره برداری ارزان از مسئله ناوالنی توسط غرب دیگر کسی را فریب نمی‌دهد، زیرا هیچ اعتمادی به او (غرب) وجود ندارد و مواضع آن با هدف از بین بردن چهره فدراسیون روسیه با استفاده از عوامل و ابزارهای مخوف در داخل روسیه است.

تجمعات اعتراضی غیرقانونی روز شنبه به ترغیب حامیان الکسی ناوالنی در شهرهای مختلف روسیه برگزار شد. وزارت کشور روسیه و دادستانی کل این کشور بارها در مورد مسئولیت سازمان دهندگان و شرکت کنندگان در این تجمعات غیرقانونی هشدار دادند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала