فرمانده ناجا: از مامور وظیفه شناس خود حمایت خواهیم کرد

© Photo / IRNAفرمانده ناجا: از مامور وظیفه شناس خود حمایت خواهیم کرد
فرمانده ناجا: از مامور وظیفه شناس خود حمایت خواهیم کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس پلیس راهور تهران: عمل سرباز ما در برخورد با خودروی متخلف نماینده مجلس به طور کامل درست و برگرفته از قانون بود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی ایران درباره برخورد نماینده مجلس با سرباز پلیس راهور گفت: در دقایق اولیه که از این موضوع اطلاع پیدا کردم به بازرسی ناجا و معاونت حقوقی ناجا دستور دادم موضوع را پیگیری کنند. 

وی ادامه داد: اگر اتفاقی که رخ داده بر اساس چیزی که گفته شده باشد حتما از مامور وظیفه شناس خود حمایت خواهیم کرد. در حال بررسی این موضوع هستیم و همه باید قانون و مقررات را رعایت کنند. رعایت قانون برای کسی مستثنی نیست و همه در برابر قانون یکسان هستند. 

پلیس راه ایران - اسپوتنیک ایران
واکنش کاربران شبکه های مجازی به سیلی زدن نماینده مجلس به سرباز

سردار اشتری درباره برخورد یکی دیگر از نمایندگان مجلس با پلیس راهور گفت: پس از اثبات این موضوع از مامور ناجا حمایت شد و با کسانی که قانون را رعایت نکردند طبق قانون برخورد شده است.

سردار محمدحسین حمیدی، رئیس پلیس راهور تهران نیز درباره اخبار و فیلم منتشرشده مبنی بر سیلی زدن یک نماینده مجلس به صورت سرباز راهور در خط ویژه، گفت: کار سرباز ما کاملاً درست و برگرفته از قانون بود و سرباز نباید به خودرویی که فاقد مجوز بود اجازه تردد در خط ویژه می‌داد. مستنداتی مبنی بر برخورد فیزیکی نماینده با سرباز پلیس راهور داریم که کاملاً کفایت می‌کند و باید ببینیم مرجع قضائی در این رابطه چه تصمیم‌گیری‌ای خواهد کرد. مستندات خود را نیز در این رابطه به مرجع قضائی ارسال کرده‌ایم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала