عذرخواهی رئیس صداوسیمای ایران از روحانی

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / عذرخواهی رئیس صداوسیمای ایران از روحانی
عذرخواهی رئیس صداوسیمای ایران از روحانی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنان نسنجیده مهمان شبکه چهار باعث عذرخواهی عسکری از رئیس جمهور ایران شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی عسکری، رئیس صداوسیمای ایران، گفت:این اظهارات باعث تکدر خاطر بینندگان فهیم شبکه چهار سیما و خدمتگزاران دلسوز نظام شد و اینجانب با ابراز تاسف، از مخاطبان فرهیخته رسانه ملی و ریاست محترم جمهوری به نوبه خود عذرخواهی می‌کنم.

روحانی: اظهارات نسنجیده باعث به هم ریختن بورس شد - اسپوتنیک ایران
روحانی: اظهارات نسنجیده باعث به هم ریختن بورس شد

عسکری رعایت اخلاق اسلامی، اصول حرفه‌ای و پرهیز از اهانت در عین نقد سازنده را رویکرد محوری و همواره مورد تاکید رسانه ملی دانست و افزود: هر چند بار‌ها تاکید شده مسئولیت اظهار نظر در برنامه‌های زنده بر عهده کارشناس مدعو است، اما بیان چنین اظهاراتی از آنتن صدا و سیمای جمهوری اسلامی به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و با هرگونه قصور و تقصیر برخورد قاطع می‌شود.

این اظهارات باعث تکدر خاطر بینندگان فهیم شبکه چهار سیما و خدمتگزاران دلسوز نظام شد و اینجانب با ابراز تاسف، از مخاطبان فرهیخته رسانه ملی و ریاست محترم جمهوری به نوبه خود عذرخواهی می‌کنم.

طی روزهای اخیر احمد جهان بزرگی، عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در یک برنامه تلویزیونی شبکه چهار سیما در حضور عماد افروغ جامعه شناس در کنایه‌ای توهین آمیز به روحانی گفته بود: مسئولی می‌نشیند خانه و ممکن است پای منقل باشد و سر نمی‌زند به این طرف و آن طرف ببیند در مملکت چه می گذرد، حتی وزرایش نمی توانند با او تماس بگیرند، مسئول است؟!

در پی این اتفاق معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور ایران اعلام کرده بود: منتظر توضیح سریع و صریح رسانه ملی هستیم. همچنین برخی از اعضای دولت در واکنش به توهین مهمان شبکه چهار به رئیس جمهور خواستار عذرخواهی رسمی صداوسیما از دولت شده بودند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала