جهانگیری: در پایانی‌ترین روزهای تحریم هستیم

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / جهانگیری: در پایانی‌ترین روزهای تحریم هستیم
جهانگیری: در پایانی‌ترین روزهای تحریم هستیم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معاون رئیس جمهور ایران معتقد است که تهران آخرین "هفته‌ها و روزهای" تحریم را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت جمهوری اسلامی ایران، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور ایران در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی اظهار داشت: پس از تحریم بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار از درآمدهای ارزی ما کاهش یافت، اما وزارت نفت با اقدام‌های شجاعانه توانست رکورد صادرات نفت و فراورده‌های نفتی را بشکند به طوری که صادرات فراورده‌های نفتی بیش از چهار برابر افزایش یافته است.

جهانگیری تصریح کرد: به اعتقاد من ما در پایانی‌ترین روزهای تحریم هستیم، روزهای خوشی برای هفته‌ها و ماه‌های آینده کشور می‌بینم. پس تاکید می‌کنم که زمستان تمام شد و رو سیاهی به کسانی ماند که به جای آنکه دولت را در مقابله با آمریکا کمک کنند با زبان و اقدام خود، چوب لای چرخ دولت گذاشتند و تلاش کردند یأس ایجاد کنند. به فضل الهی اما این روزهای زمستانی در حال پایان است و روزهای بهاری در پیش راه مردم ایران قرار دارد.

معاون اول رئیس جمهور ایران افزود: آن کسی که آرزو داشت فروش نفت ایران را به صفر برساند باید بداند که در همین ماه‌های اخیر وزارت نفت رکوردهایی در تاریخ صادرات میعانات نفتی، نفت خام و فرآورده‌های نفتی برجای گذاشت که در تاریخ بی‌سابقه است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала