تکذیب خرید واکسن اسپوتنیک وی توسط بازرگان مکزیکی

© Photo / RDIFتکذیب خرید واکسن اسپوتنیک وی توسط بازرگان مکزیکی
تکذیب خرید واکسن اسپوتنیک وی توسط بازرگان مکزیکی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه، گزارشات مربوط به خرید دو میلیون دوز واکسن اسپوتنیک وی توسط یک بازرگان مکزیکی را رد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه، اطلاعات مربوط به خرید دو میلیون دوز واکسن "Sputnik V" توسط الخاندرو کوسیو، بازرگان مکزیکی را تکذیب کرد.

سازمان بهداشت جهانی، فردا مدارک مورد نياز براي ثبت واکسن اسپوتنیک وي را به جریان می اندازد  - اسپوتنیک ایران
سازمان بهداشت جهانی، فردا مدارک مورد نياز برای ثبت واکسن اسپوتنیک وی را به جریان می اندازد

این کارآفرین مکزیکی در مصاحبه با Financiero گفت که وی واکسن COVID-19 که توسط موسسه گامالی روسیه ساخته شده و حق توزیع انحصاری در مکزیک، آمریکای مرکزی و جنوبی را خریداری کرده است.

منابع خبرگزاری اسپوتنیک در بخش بهداشت این اطلاعات را نادرست خواندند.

صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه افزود: همچنین توجه نمایندگان رسانه ها را به این موضوع جلب می کنیم که به عنوان بخشی از فعالیت اطلاعاتی علیه واکسن Sputnik V، اطلاعات نادرست به طور عمدی در روزهای تعطیل در آخر هفته منتشر می شود تا روند تأیید را پیچیده کند.

در ادامه آمده؛ سرویس مطبوعاتی صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه به صورت شبانه روزی فعالیت می کند و از خبرنگاران می خواهد قبل از انتشار اطلاعات، آنها را بررسی کنند تا از انتشار اطلاعات نادرست جلوگیری کنند.

پیش از این مقامات مکزیکی به شرکت های خصوصی و دولت های منطقه اجازه دادند واکسن های COVID-19 را که تایید شده است را وارد کنند. دوستداران باید قرارداد فروش با یک شرکت دارویی را که قبلا در کمیسیون حفاظت از خطر بهداشتی Cofepris تأیید شده باشد، تهیه کنند.

کمپین ایمن سازی COVID-19 در مکزیک از 13 ژانویه با کادر پزشکی در بیمارستان های ویروس کرونا آغاز شد و در ابتدا از داروی Pfizer استفاده کردند.

مقامات مکزیکی انتظار دارند که هفته آینده، اولین محموله واکسن روسی Sputnik V  به این کشور وارد و واکسیناسیون متمرکز با این دارو را آغاز کنند، اما تا کنون مجوز استفاده اضطراری در کشور را دریافت نکرده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала