پسر ترامپ دلیل استفاده از پیام رسان تلگرام را توضیح داد + ویدئو

© Sputnik / Natalia Seliverstovaپسر ترامپ دلیل استفاده از پیام رسان تلگرام را توضیح داد + ویدئو
پسر ترامپ دلیل استفاده از پیام رسان تلگرام را توضیح داد + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ جونیور، پسر رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا تعریف کرد که چرا او از پیام رسان تلگرام استفاده می کند.

به گزارش اسپوتنیک، ترامپ جونیور در ویدئویی که در کانال تلگرامی خود منتشر کرد گفت: "سلام ، این دون جونیور است. من از حضور در تلگرام بسیار خوشحالم ... من به مکانی نیاز دارم که بتوانم با دوستانم ارتباط برقرار کنم."

به گفته وی ، تلگرام فرصت های برابر را برای محافظه کاران و لیبرال ها فراهم می کند و در "پاکسازی محافظه کاران" در شبکه های اجتماعی سنتی شرکت نمی کند.

پسر ترامپ توضیح داد:  "من به سکویی نیاز ندارم که در آن برتری داشته باشم. من به یک دنیای بسته محافظه کاران احتیاج ندارم. من به مکانی احتیاج دارم که ایده های من و عقاید بد آنها با یکدیگر رقابت کند. من فکر می کنم اکنون چنین مکانی داریم".

حساب کاربری دونالد ترامپ جونیور ، که یک هفته پیش حدود 300 هزار دنبال کننده  داشت ، اکنون از مرز 540 هزار عبور کرده است. با این حال ، حساب توییتر او هنوز هم بسیار محبوب تر است: دونالد جونیور بیش از 6.6 میلیون دنبال کننده در آنجا دارد. توییتر در گذشته حساب ترامپ جونیور را برای توئیت هایی مسدود کرده بود که این شرکت معتقد است مغایر سیاست هایش است.

هواداران حزب جمهوری خواه و به ویژه دونالد ترامپ ، رئیس جمهور سابق ، پس از مسدود کردن حساب های کاربری ترامپ پدر توسط شبکه های اجتماعی بزرگ از جمله توییتر ، در حال مهاجرت دسته جمعی به تلگرام هستند و به این ترتیب او را از روش مورد علاقه خود برای برقراری ارتباط با طرفدارانش محروم می کنند. حساب های کاربری ترامپ پیشتر به اتهام تحریک خشونت در پایتخت آمریکا در 6 ژانویه مسدود شده  بودند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала