لبنان به زودی واردات واکسن "اسپوتنیک وی" را آغاز می‌کند

© Photo / Russian Direct Investment Fundلبنان به زودی واردات واکسن "اسپوتنیک وی" را آغاز می‌کند
لبنان به زودی واردات واکسن اسپوتنیک وی را آغاز می‌کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزارت بهداشت لبنان به زودی ثبت و وارادات واکسن "اسپوتنیک وی" روسیه را آغاز می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، یک منبع موثق در کمیسیون داروی وزارت بهداشت لبنان اعلام داشت که این وزارتخانه کلیه اسناد و مدارک لازم در خصوص واکسن "اسپوتنیک وی" روسیه را دریافت کرده است و قصد دارد این واکسن را در اسرع وقت برای آغاز واردات به لبنان ثبت کند.

ارسال پیش نویس قرارداد خرید واکسن روسی «اسپوتنیک V» برای مجارستان - اسپوتنیک ایران
ارسال پیش نویس قرارداد خرید واکسن روسی «اسپوتنیک V» برای مجارستان

این منبع آگاه اظهار داشت: کمیسیون داروی وزارت بهداشت لبنان مجاز به رسیدگی به این موضوع است، تمام اسناد در حال حاضر در اختیار ما است. معمولاً این مسئله (ثبت دارو) مدت زمان زیادی طول می کشد... اما از آنجا که شرایط اضطراری است و لبنان تصمیم گرفته است یک رژیم اضطراری از جمله در رابطه با واکسن وضع کند، از همین رو روند ثبت این واکسن سریعتر انجام خواهد شد و به هر کسی که می خواهد این واکسن را در اسرع وقت وارد کند مجوز داده می‌شود.

بنا به اعلام این منبع، هر سازمان یا بنیادی در لبنان باید مستقیماً با سازنده واکسن "اسپوتنیک وی" ارتباط برقرار نموده و در صورت حاصل شدن توافق با وزارت بهداشت این واکسن را دریافت کند. وی افزود: "این روند تحت نظارت شخص وزیر است تا تمامی كارها در اسرع وقت انجام شود."

وی همچنین خاطر نشان شد که "در لبنان کارآفرینان و سازمانهایی وجود دارند که پیشتر خواستار این واکسن شده‌ بودند. ما امیدواریم که در روزهای آینده همه چیز هماهنگ شود."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала