قانونگذار آمریكایی طرحی را برای استیضاح بایدن 24 ساعت پس از تحلیف ارائه كرد

© REUTERS / KEVIN LAMARQUEقانونگذار آمریكایی طرحی را برای استیضاح بایدن 24 ساعت پس از تحلیف ارائه كرد
قانونگذار آمریكایی طرحی را برای استیضاح بایدن 24 ساعت پس از تحلیف ارائه كرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مارجری تیلور گرین از حزب جمهوری خواه، مدعی سو استفاده بایدن از قدرت در زمانی که به معاون رئیس جمهور فعالیت می کرد، شد.

به گزارش اسپوتنیک، مارجری تیلور گرین، عضو مجلس نمایندگان روز پنجشنبه پیش نویس طرح استیضاح رئیس جمهور بایدن را به کنگره آمریکا روز بعد از تحلیف وی ارائه داد.

وی گفت: "بایدن توانایی تصدی مسئولیت را ندارد. عملکرد او در سو استفاده از قدرت به عنوان معاون رئیس جمهور [سابق] اوباما طولانی و نگران کننده است. رئیس جمهور بایدن نشان داد که تمام تلاش خود را برای نجات پسرش هانتر و پر کردن جیب خانواده خود با پول نقد از شرکت های فاسد انرژی انجام می دهد."

گرین، که به گفته پولیتیکو، تئوری های مختلف توطئه دارد، می گوید: طبق نسخه وی، بایدن به پسرش اجازه داد از بزرگترین دشمنان آمریکا - روسیه و چین پول دریافت کند.

بر این اساس بایدن متهم است با سوء استفاده از قدرت برای پسرش هانتر در یک شرکت انرژی در اوکراین پستی در هیئت مدیره ترتیب داده است. گرین با متهم کردن بایدن به فساد، وی را فاقد صلاحیت برای سکانداری کاخ سفید و ریاست جمهوری آمریکا دانست.

مارجری گرین از طرفداران سرسخت ترامپ محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد این اقدام نماینده جمهوریخواه در انتقام از دموکرات‌ها صورت می‌گیرد که دو بار ترامپ را در دوران ریاست جمهوری اش استیضاح کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала