راهنمای غیر فعال سازی پیامک تبلیغاتی

© Fotolia / Tanushaراهنمای غیر فعال سازی پیامک تبلیغاتی
راهنمای غیر فعال سازی پیامک تبلیغاتی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شاید برای شما هم پیش آمده که از دست پیامک‌های تبلیغاتی کلافه شوید و بخواهید به هر نحوی شده از شر این پیام‌ها راحت شوید.

متاسفانه علی‌رغم مزایای مثبتی که بازاریابی پیامکی دارد، بسیاری از بیزینس‌ها و کسب‌وکارها هنوز درک درستی از بازاریابی پیامکی اجازه‌ای ندارند و به‌صورت مداوم اقدام به ارسال مکرر اس ام اس انبوه می‌کنند. ما هم نمی‌توانیم از این مهم غافل باشیم که ارسال پیامک به‌خصوص در زمان نامناسب، با متن طولانی و غیر جذاب چقدر آزاردهنده است.

اگر از ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی خسته شده اید حتما ادامه متن را بخوانید به دلیل همین اذیت و آزار ارسال پیام‌های مکرر بود که مفهوم پیامک اجازه‌ای کم‌کم وارد دنیای اس ام اس مارکتینگ شد و بعد تعداد شماره‌های بلک لیست افزایش یافت. برای همین ما امروز می‌خواهیم دربارۀ روش قطع پیام‌های تبلیغاتی در هر دو اپراتور همراه اول و ایرانسل صحبت کنیم و اشاره‌ای به ارسال پیامک به صورت اجازه‌ای بکنیم تا صاحبان کسب‌وکار بدانند اگر اصول را رعایت کنند، ارسال پیام‌هایشان کاربر و مشتری را اذیت نخواهد کرد و مشتری درخواست عضویت در لیست سیاه را نمی‌دهد.

لیست سیاه مخابرات دقیقاً چیست؟

اگر شما دریافت پیام‌های تبلیغاتی را مسدود کنید و نخواهید که هیچ پیامی را از کسب‌وکار، شرکت یا ارگانی دریافت کنید، شماره‌تان در لیست سیاه مخابرات یا همان بلک لیست قرار می‌گیرد.

البته شما بعدها می‌توانید از اپراتوری که سیم‌کارت گرفتید، مجدد درخواست لغو عضویت در لیست سیاه بدهید ولی اگر ارسال پیام مکرر شما را کلافه کرده است، راه‌حل‌های زیر می تواند به شما کمک کند:

غیرفعالسازی پیامک تبلیغاتی برای سیم‌کارت‌های همراه اول

اگر سیمکارت همراه اول دارید، نه فقط برای غیرفعالسازی پیام‌ها بلکه به صورت کلی بهتر است که برای انجام تمام کارهایتان مثل تمدید بسته اینترنت و خرید اعتبار از اپلیکیشن همراه من استفاده کنید.

اگر اپلیکیشن همراه من دارید، می‌توانید از طریق همین نرم افزار دریافت پیام‌های تبلیغاتی را مسدود کنید. بدون اپلیکیشن هم با کد دستوری #800* و کد دستوری #899* می‌توانید دریافت این پیام‌ها را به اصطلاح بلاک کنید. البته بعدها همین کددستوری را می توانید برای فعالسازی مجدد پیامک تبلیغاتی استفاده کنید.

ارسال عدد 1 به‌صورت پیامک برای 8999 و تماس با شماره 9990 دیگر روش‌های اپراتور همراه‌اول برای بلاک کردن پیام‌های تبلیغاتی است.

غیرفعالسازی پیامک تبلیغاتی برای سیم‌کارت‌های ایرانسل

سیمکارت ایرانسل هم مثل همراه اول با اپلیکیشنی به نام ایرانسل من بسیاری از خدماتش مثل خرید اینترنت آسان می‌شود. کابران ایرانسل با همین اپلیکیشن می‌توانند دریافت پیام تبلیغاتی را مسدود کنند. همچنین با کد دستوری #5006* یا ارسال عدد 2 پیامک به سامانه 5005 می‌توانید دریافت هر نوع پیام تبلیغاتی را مسدود کنید که این مورد شامل ارسال پیام تبلیغاتی از روی دکل ایرانسل bts برای ساکنان منطقه هم می‌شود.
همچنین اگر با سیم‌کارت ایرانسل خود شماره با 700 تماس بگیرید و با اپراتور صحبت کنید می‌توانید درخواست مسدودکردن پیامک تبلیغاتی را بدهید.

آیا همه پیام های تبلیغاتی از پنل ارسال پیام کوتاه است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت خیر. پیام های تبلیغاتی هم از پنل ارسال پیام کوتاه هستند هم می توانند از سیمکارت های شخصی ارسال شوند که شما می توانید با روش هایی که در بالا بیان کردیم از این پیام ها جلوگیری کنید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала