فرمانده کل سپاه: برگزاری رزمایش ها قدرت بازدارندگی ایران است

اشتراک
سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه بیان داشت: رزمایش اخیر اراده ملت ایران برای دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی، استقلال، تمامیت ارضی و اقتدار است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سرلشکر حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح روز سه شنبه بیان داشت: برگزاری این رزمایش‌ها قدرت بازدارندگی جمهوری ایران است تا دشمنان این مملکت در محاسبات و قراردادهایشان نسبت به قدرت دفاعی کشور عزیز ایران، دچار خطای در محاسبه نشوند.

وی افزود: رزمایش‌های اخیر، اراده ملت عزیز ایران را برای دفاع از دستاورد‌های انقلاب اسلامی، استقلال، تمامیت ارضی و اقتدار خود به دشمنان نشان داد.

فرمانده‌کل سپاه خاطر نشان کرد: این رزمایش‌ها برای ملت ایران مایه آرامش و اعتماد به نفس بود و برای دشمنان جمهوری اسلامی ایران این پیام جدی و واقعی را داشت که با هیچ‌کس در موضوع دفاع از هویت، استقلال، عزت و شرف خود تعارف نداریم و در مقابل دشمنان، آماده هستیم.

فرمانده‌کل سپاه گفت: ما مطمئن هستیم که همه روند‌های سیاسی و امنیتی همان‌طور که تاکنون به‌نفع مردم ایران رقم خورده است در آینده هم همین‌گونه خواهد شد. ملت ایران و جهانیان امروز انحطاط، زوال، سردرگمی و درماندگی دشمنانی را که به‌ظاهر بزرگ بودند، می‌بینند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала