آمریکا تحریم هایی علیه کمپانی خط گاز به اروپا اعمال می کند

© Sputnik / Alexey Kudenko /  مراجعه به بانک تصاویر آمریکا تحریم هایی علیه کمپانی خط گاز به اروپا اعمال می کند
آمریکا تحریم هایی علیه کمپانی خط گاز به اروپا اعمال می کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ایالات متحده در حال برنامه ریزی برای اعمال مجازات علیه شرکت لوله گذار روسی فورتونا است که در ساخت نورد استریم-۲ فعالیت دارد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از بلومبرگ، روز دوشنبه ایالات متحده در حال برنامه ریزی برای اعمال مجازات علیه شرکت لوله گذار روسی فورتونا است که در ساخت نورد استریم-۲ فعالیت دارد.

 از سرگیری لوله گذاری نورد استریم-۲ در آب های دانمارک - اسپوتنیک ایران
از سرگیری لوله گذاری "نورد استریم-۲" در آب های دانمارک

نورد استریم-۲ ساخت دو رشته از یک خط لوله گاز با ظرفیت کلی ۵۵ میلیارد متر مکعب گاز در سال از سواحل روسیه از طریق دریای بالتیک به آلمان را پیش بینی می کند.

این پروژه با مخالفت جدی ایالات متحده روبرو شد و در حال تبلیغ گاز مایع خود به اتحادیه اروپا و همچنین اوکراین و تعدادی از کشورهای اروپایی است.

ایالات متحده در دسامبر سال ۲۰۱۹ تحریم هایی را بر خط لوله اعمال کرد که در نتیجه آن کمپانی آل سیز سوئیسی مجبور به توقف لوله گذاری شد. این یک سال بعد ادامه یافت، در دسامبر سال ۲۰۲۰، لوله کش فورتونا ۲.۶ کیلومتر لوله در آبهای آلمان گذاشت.

در نتیجه، طبق گفته نورد استریم-۲ آگ (مجری طرح)، تقریباً ۱۴۸ کیلومتر از خط لوله از طول کل دو خط ۲۴۶۰ کیلومتری آن ناتمام مانده است، ۱۲۰ کیلومتر در آبهای دانمارک و حدود ۲۸ کیلومتر در آبهای آلمان باقی مانده است.

مقامات دانمارکی در مورد امکان ذخیره سازی با کمک "فورتونا" از ۱۵ ژانویه توافق کرده اند، اجازه آلمان برای این کشتی تا پایان ماه مه معتبر است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала