ابداع همیار راننده مجازی با استفاده از سیستم هولوگرام سه‌بعدی +ویدئو

© Fotolia / The_lightwriterРоборт-гуманоид
Роборт-гуманоид  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک شرکت ژاپنی سیستم هولوگرامی که در خودرو نصب می شود را ابداع کرده است تا بتواند آدرس را برای راننده بخواند!

به گزارش اسپوتنیک، یک شرکت ژاپنی یک سیستم هولوگرام سه بعدی ابداع کرده که در خودرو نصب می شود. سپس یک پروفایل خانم یا آقا را برای آن می توان انتخاب نمود. با انتخاب این شخص، شما دیگر بعنوان راننده تنها نیستید و یک دستیار در کنارتان دارید.


بعنوان مثال فرض کنید شما تنها می خواهید از تهران به مثلا گرگان بروید. در ماشین تان نشسته و با فعال کردن سیستم هولوگرام تصویر سه بعدی یک نفر در صندلی کنارتان می نشیند. او آدرس مسیر را به شما می گوید، برایتان اخبار می گوید، آهنگ می خواند، لطیفه می گوید، اگر علائم خستگی در شما ببیند به شما هشدار می دهد. حتی اگر شما داخل ماشین نباشید و کسی بخواهد درب ماشین را باز کند ظاهر می شود و سارق را می ترساند. حتی در کشور دیگر بجای شما که زبان نمی دانید حرف می زند. سیستم هولوگرام در آینده نزدیک به بازار خواهد آمد.

بسیاری از کاربران از این تکنولوژی استقبال کرده و معتقدند که بسیار کاربردی است. این دسته از کاربران معتقدند که بی صبرانه منتظر تولید این تکنولوژی در سطح وسیع هستند. بعضی از کاربران نیز با نگاه طنزگونه عنوان کردند که خوبی این تکنولوژی آن است که اگر با مخاطب خاص دیده شوید می توانید ادعا کنید که او هولوگرامی بوده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала