وکیل ترامپ جزئیات پرونده استیضاح را فاش کرد

© AFP 2023 / Getty Images / Drew Angererوکیل ترامپ جزئیات پرونده استیضاح را فاش کرد
وکیل ترامپ جزئیات پرونده استیضاح را فاش کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وکیل دونالد ترامپ جزئیات پرونده استیضاح و دفاعیه را فاش کرد.

به گزارش اسپوتنیک، وکیل شخصی دونالد ترامپ، رودی جولیانی به ABC News گفت که وی در پرونده استیضاح در تیم دفاعی رئیس جمهور بوده و نحوه کار وکلا را توضیح داد.

این کانال تلویزیونی به نقل از وی گفت: "من اکنون درگیر این پرونده شده ام. <...> این چیزی است که من روی آن کار می کنم."

بیانیه ترامپ پس از استیضاح وی در مجلس نمایندگان آمریکا  - اسپوتنیک ایران
سخنان ترامپ پس از استیضاح وی در مجلس نمایندگان آمریکا

این وکیل توضیح داد که در تیم دفاعی، شواهدی از تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ارائه خواهد کرد.  به گفته وی، مخالفان ترامپ اظهارات وی درباره کلاهبرداری را تحریک به خشونت می دانند، اما اگر ثابت شود که این کلاهبرداری واقعاً اتفاق افتاده است، در این صورت سخنان ترامپ به یک دیدگاه مشروع تبدیل می شود.

جولیانی خاطرنشان کرد که نظرات مختلفی در مورد نحوه برخورد رئیس جمهور با استیضاح دوم خود وجود دارد. وکیل خودش معتقد است که باید پروسه را باعنوان غیرقانونی پایان داد.

وی گفت : "اگر آنها تصمیم بگیرند که پرونده را به دادگاه بکشند، او باید استیضاح را بخاطر غیرقانونی بودن آن رد کند. این تنها استیضاح است که در چنین مدت زمانی انجام شده؟ - دو روز ، سه روز؟"

این حقوقدان معتقد است که چنین تصمیمی سابقه ایجاد می‌کند که کنگره بتواند طی دو روز هر کسی را برای هر موضوعی را استیضاح کند.

جولیانی تأکید کرد که نباید به سخنان ترامپ با عنوان تحریک به خشونت نگاه کرد، همچنین به این دلیل که مدتی بین سخنرانی رئیس جمهور و ناآرامی ها سپری شده بود، در حالی که تحریک انگیزه ای برای اقدام فوری است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала