آمریکا جزئیات حمله به روسیه را فاش کرد

© Photo / U.S. Air Force/Staff Sgt. Danny Whitlockآمریکا جزئیات حمله به روسیه را فاش کرد
آمریکا جزئیات حمله به روسیه را فاش کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نیروی هوایی ایالات متحده جزئیات تمرین برای حمله به روسیه را فاش کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در آگوست سال 2020، نیروی هوایی ایالات متحده روش های احتمالی استفاده از بمب افکن های استراتژیک مخفی، به ویژه B-2 Spirit، برای انجام "حمله عمیق علیه هدف دشمن" را که احتمالاً مربوط به روسیه یا چین است، مطالعه کرد. جزئیات تمرینات نظامی برگزار شده و برنامه ریزی شده توسط The Drive فاش شده است.

همانطور که سرگرد نیروی هوایی ایالات متحده، تئودور الیس به نشریه آمریکایی گفت، در رویداد ماه اوت که در پایگاه نیروی هوایی انگلین در فلوریدا برگزار شد، علاوه بر B-2 Spirit ، جنگنده نسل پنجم F-35 Lightning II و پهپاد مخفی RQ-170 Sentinel  نیز درگیر بودند.

به گفته این افسر، در ماه نوامبر،  نیروی هوایی ایالات متحده منهدم کردن اهداف پدافند هوایی دشمن (AA) را تمرین کرد که به ویژه شامل استفاده از هواپیمای EC-130H قطب نما و یک جنگنده F-15E Strike Eagle مجهز به سیستم هشدار فعال بود.

سرگرد خاطرنشان كرد كه در ماه مه ، نيروي هوايي آمريكا يک جت جنگنده نسل چهارم اصلاح شده F-15EX Advanced Eagle را به آلاسكا تحويل خواهد داد كه آزمايش های عملياتي برای آن برنامه ريزی شده است. افسر افزود که هواپیما برای پاسخگویی به چالش های "چالش برانگیزترین سناریوهای تئاتر هند و اقیانوس آرام" طراحی شده است.

این روزنامه نتیجه گیری می کند و می گوید: "این اقدامات برای مقابله با قدرت بزرگ همچون چین بسیار مهم است تا نیروی هوایی آمریكا را در خط مقدم نگه دارد."

در دسامبر سال 2020 ، Defence Blog گزارش داد که نیروی هوایی ایالات متحده رزمایش پرچم زمرد را در پایگاه انگلین انجام داده است  و در طی آن، به ویژه  انهدام تجهیزات نظامی روسیه، مانند سیستم موشکی ضد هوایی S-400 (SAM) ، یک جنگنده بمب افکن مافوق صوت Su-34 و یک تانک  T-72  انجام شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала