موفقیت های حاصله در آزمایش تانک های جدید روسی T-90M

© Sputnik / Mikhail Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر موفقیت های حاصله در آزمایش تانک های جدید روسی T-90M
موفقیت های حاصله در آزمایش تانک های جدید روسی T-90M - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ارتش روسیه توانایی تانک های جدید T-90M در "دستیابی به موفقیت" در شرایط فعالیت دریک فضای اطلاعاتی متحد در چارچوب عملیات آموزش رزمی شبکه محور را آزمایش کرد.

به گزارش اسپوتنیک، یک منبع آگاه  ضمن بیان این مطلب گفت: یکی از مزایای جدیدترین تانک های T-90M که از سال 2020 وارد زرادخانه  شده ، در دسترس بودن تجهیزات آن برای سیستم متحده مدیریت تاکتیکی است که امکان تبادل اطلاعات را به صورت آنلاین فراهم می کند.

منبع افزود :"توانایی تانک های جدید T-90M مجهز به تجهیزات سیستم متحده مدیریت تاکتیکی برای تبادل داده ها به صورت آنلاین با یکدیگر و با سایر واحدهای رزمی در شرایط آموزش رزمی از جمله در محیط جنگ اکترونیک مورد آزمایش قرار گرفت."

اعلام زمان تحویل یک تانک دو زیست بی نظیر به نیروهای هوابرد روسیه  - اسپوتنیک ایران
اعلام زمان تحویل یک تانک دو زیست بی نظیر به نیروهای هوابرد روسیه

وی اضافه کرد که "با توجه به نتایج آزمایشات ، افزایش اثربخشی رزمی  نیروها و وسایل خاطرنشان گردیده و احتمال انجام عملیات جنگی شبكه محور با استفاده از سیستم متحده مدیریت تاکتیکی تأیید شد."

تجهیزات سیستم متحده مدیریت تاکتیکی، رزمندگان را به بخشی از شبکه ای  تبدیل می کند که شامل ابزارهای مختلف شناسایی، سیستم های مشاهده و هدایت، هواپیماهای بدون سرنشین، وسایل نقلیه جنگی، سلاح ها، سیستم های کنترل خودکار و غیره است. در نتیجه، برتری بر دشمن در زمینه اطلاعات و ارتباطات حاصل می شود، که به نوبه خود کارایی هرگونه مأموریت رزمی را افزایش می دهد.

T-90M نوع جدیدی از تانک دیگر روسی T-90A است. این تانک یک برجک جدید با زرهی ترکیبی و یک توپ 125 میلی متری بهبود یافته دریافت کرده است. قابلیت محافظت از تانک با توری های ضد تجمع و سیستم محافظت دینامیکی "Relikt" تقویت می شود.

 تانک  T-90M دارای مدرن ترین تجهیزات است و  علاوه بر سیستم متحده مدیریت تاکتیکی ، سیستم کنترل آتش را در اختیار دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала