آلمان برای ناراضیان از مقررات کرونایی و متخلفان قرنطینه زندان دایر می کند

© AP Photo / Chris Carlsonآلمان برای ناراضیان از مقررات کرونایی و متخلفان قرنطینه زندان دایر می کند
آلمان برای ناراضیان از مقررات کرونایی و متخلفان قرنطینه زندان دایر می کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مقامات ایالت زاکسن آلمان در حال برنامه ریزی برای گشودن زندان برای ناراضیان از مقررات کرونایی و متخلفان قرنطینه هستند. این مرکز بر اساس مرکز پذیرش اولیه پناهندگان ایجاد شده است که در سال 2017 در درسدن ساخته شده است.

یه گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه بیلد،  تصاویر منتشر شده نشان می دهد که ساختمان "زندان کوویدی" توسط پلیس حصارکشی و محافظت می شود. وزارت تأمین اجتماعی آلمان برنامه های مربوط به نوسازی مرکز پناهندگان را تائید کرد: "در حال حاضر ، بازسازی محل سکونت در این مرکز در حال انجام است."

سعید نمکی - اسپوتنیک ایران
وزیر بهداشت ایران : جلوی ورود مسافرغیربومی به استانهای شمالی را بگیرید

طبق اطلاعات اولیه ، شهروندانی که به طور مکرر محدودیت های اعمال شده به دلیل ویروس کرونا را نقض کنند ، زندانی خواهند شد اما این آخرین چاره پس از اخطار ، جریمه نقدی و حکم دادگاه خواهد بود. تاکنون چنین مواردی در ایالت زاکسن ثبت نشده است ، با این حال ، مقامات می خواهند از قبل آماده باشند تا از شهروندان در برابر "رفتار غیرقابل کنترل" متخلفان محافظت کنند.

5 ژانویه، مقامات آلمان تصمیم گرفتند قرنطینه سخت در این کشور را تا 31 ژانویه تمدید کنند. آنگلا مرکل صدراعظم از همه ساکنان این کشور خواست روابط اجتماعی خود را به "حداقل مطلق" کاهش دهند. پیش از این ، رژیم اقدامات شدید محدود کننده تا 10 ژانویه در آلمان اجرا می شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала