برنامه های ترامپ پس از مراسم تحلیف بایدن معلوم شد

© REUTERS / Cheriss Mayبرنامه های ترامپ پس از مراسم تحلیف بایدن معلوم شد
برنامه های ترامپ پس از مراسم تحلیف بایدن معلوم شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ ، رئیس جمهور فعلی ایالات متحده آمریکا پس از تحلیف جو بایدن ، رئیس دولت جدید ، قصد دارد به کاخ مار-ئه-لاگو درشهر پام بیچ ایالت فلوریدا نقل مکان کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از بلومبرگ، ترامپ قصد دارد کمی قبل از 20 ژانویه وارد پام بیچ شود. در عین حال ، رئیس جمهور قصد دارد برخی از کارمندان کاخ سفید را حتی پس از پایان دوره حکومت خود در خدمت خود نگه دارد. خاطرنشان می شود همسایگان ترامپ در فلوریدا با انتقال وی به مار-ئه-لاگو برای اقامت دائم مخالف هستند و سعی دارند از این امر جلوگیری کنند.

در دادستانی منتظر پسر ترامپ برای بازجویی از وی هستند  - اسپوتنیک ایران
در دادستانی منتظر پسر ترامپ برای بازجویی از وی هستند

پیش از این گزارش شده بود که قرار است روند استیضاح ترامپ پس از کنار رفتن از سمت رئیس دولت آمریکا تکمیل شود . به نوشته پولیتیکو ، رسیدگی به موضوع استیضاح ترامپ در سنا ممکن است تقریباً بلافاصله پس از تحلیف رئیس جمهور منتخب جو بایدن انجام شود. در این صورت ، موضوع استیضاح زمانی مورد بررسی قرار می گیرد که ترامپ دیگر رئیس جمهور سابق خواهد بود .

مار-ئه-لاگو عمارت و بنایی تاریخی در پام بیچ، فلوریدا است، که از ۱۹۲۴ تا ۱۹۲۷ توسط مارجری پست ساخته شد. در سال ۱۹۸۵ دونالد ترامپ، که بعدها ۴۵مین رئیس جمهور آمریکا شد، آن را خریداری کرد. مساحت این عمارت ۱۲۶ اتاقه، 10000 مترمربع است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала