واکنش کاربران نسبت به قطعی برق پیاپی در ایران +عکس، ویدئو

© Fotolia / Daniilantiq2010قطع برق ۴ نهاد دولتی در پایتخت ایران
قطع برق ۴ نهاد دولتی در پایتخت ایران  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اطلاعیه شرکت برق تهران درباره قطعی‌های برق: چاره‌ای نیست؛ مردم کم‌تر مصرف کنند!

به گزارش اسپوتنیک، قطعی برق ناگهانی در بعضی از مناطق تهران برای برخی از مردم مشکلاتی را به وجود آورده است. شرکت توانیر اعلام کرده است که به دلیل افزایش مصرف برق و گاز خانگی و تجاری و محدودیت سوخت نیروگاه‌ها، خاموشی‌های پراکنده در برخی مناطق شهر تهران اعمال شده است.

بنابر اطلاعیه شرکت توانیر، قطعی برق از قبل قابل برنامه‌ریزی نبوده و تنها با ۱۰ درصد کاهش مصرف گاز و برق، امکان استمرار تامین مطمئن گاز و برق در کشور فراهم خواهد بود.

گفته شده است که دو نیروگاه ری و طرشت نیر از شبکه برق‌رسانی خارج شده‌اند.
سخنگوی صنعت برق عنوان کرده است که افزایش مصرف گاز و برق در بخش خانگی و تجاری، محدودیت در تحویل سوخت نیروگاه‌ها را بوجود آورد که در حال رفع شدن است. او همچنین افزود که خاموشی‌ها دوباره به اتوبان‎ها باز می‌گردد تا برق منازل مردم قطع نشود.

گروهی از کاربران ضمن ناراحتی از قطع شدن برق در ساعات روز، همزمان با امتحانات دانشگاه‌ها گلایه کرده و عنوان کردند که وقتی برق قطع می‌شود، اینترنت هم نداریم و نمی‌توانیم در امتحانات آنلاین شرکت کنیم. به نظر شما آیا دانشگاه و اساتید می‌پذیرند که بگوییم بخاطر قطع بودن برق در امتحان شرکت نکرده‌ایم؟ بعد از یک ترم تلاش و پرداخت شهریه سنگین دانشگاه به همین راحتی و بدون اعلام قبلی برق را قطع می‌کنند. آیا این انصاف است؟

‏بعضی از کاربران عنوان کردند که اگر اینطوری پیش برود، هرشب ۹ به بعد برق خانه هایمان را خاموش می‌کنند و می‌گویند که دیگر بخوابید تا صبح سرحال بیدار شوید. گروهی از کاربران نیز معتقدند که ‏اگر استخراج بیت کوین تمام شده است، برق را وصل کنید تا ما به دستشویی برویم. گروهی از کاربران بر این عقیده هستند که به دلیل اینکه گاز مصرف کردید برق قطع شده است. این گروه از کاربران با نگاه طنزگونه عنوان کردند که خواهشا اینترنت زیاد مصرف نکنید، چون ممکن است آبمان را نیز قطع کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала