فلوریدا از ترامپ دورتر می شود

© REUTERS / Carlos Barria فلوریدا از ترامپ دورتر می شود
فلوریدا از ترامپ دورتر می شود  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در پی مخالفت با ترامپ و مسدود کردن حسابهای شبکه اجتماعی دونالد ترامپ، که هزینه شرکت های اپل، آمازون، فیس بوک، گوگل و توییتر به بودجه ایالت منتقل می شود.

به گزارش اسپوتنیک، چارلز پینس همکار شبکه تجارت آمریکایی فاکس و میزبان کسب درآمد فاکس  در توئيتر خود نوشت که فرماندار فلوریدا اعلام نمود که هزینه شرکت های اپل، آمازون، فیس بوک، گوگل و توییتر به بودجه ایالت منتقل می شود.

پیش از این در خبرها آمده بود که آمازون تازه‌ترین شرکت دنیای فناوری شد که «پارلر»را ممنوع کرد. پارلر شبکه‌ اجتماعی جایگزینی است که توسط راست‌گرایان افراطی و هواداران دونالد ترامپ استفاده می‌شود که به کنگره ایالات متحده یورش بردند.

شرکت‌های فناوری امریکا استدلال کردند که پارلر شرایط استفاده از خدمات آن‌ها را نقض کرده است و کارشناسان اظهار داشتند که این برنامک باعث ترویج خشونت شده است که هنگام شورش هواداران رئیس جمهوری ایالات متحده در کنگره این کشور، کاملا مشهود بود.

پیش از این، ترامپ در یکی از تجمعات انتخاباتی در «اوکالا» ایالت فلوریدا به طعنه و تمسخر گفت که اگر در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری آمریکا در ایالت کلیدی «فلوریدا» در مقابل «جو بایدن» نامزد دموکرات‌ها شکست بخورد، راهی برای «اخراج»، «ران دسانتیس» فرماندار این ایالت پیدا خواهد کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала