یک بدبیاری دیگر برای ترامپ: قطع همکاری نیویورک با شرکت وی

© REUTERS / Cheriss Mayبرنامه های ترامپ پس از مراسم تحلیف بایدن معلوم شد
برنامه های ترامپ پس از مراسم تحلیف بایدن معلوم شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مقامات نیویورک سه توافق نامه همکاری با شرکت متعلق به دونالد ترامپ ، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا را فسخ می کنند زیرا معتقدند ترامپ که در تحریک حمله به کاخ کنگره دست داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، در بیانیه دفتر مطبوعاتی شهردار نیویورک ضمن بیان این مطلب  آمده است: "شهردار بیل دو بلازیو امروز اعلام كرد كه شهر نیویورک در حال گام برداشتن در راستای لغو سه توافق نامه شرکت ترامپ با این شهر به دنبال شورش خونین هفته گذشته در پایتخت آمریكا است.

ظریف: حکم بازداشت ترامپ صادر شد - اسپوتنیک ایران
ظریف: حکم بازداشت ترامپ صادر شد

خاطرنشان می شود که نیویورک به این شرکت اطلاع می دهد که نیویورک روند لغو توافق نامه های خود  درباره بهره برداری از مجتمع چرخ و فلک در پارک مرکزی ، دو میدان یخی برای اسکیت و زمین گلف Ferry Point را آغاز می کند.

دی بلاسیو گفت: "رئیس جمهور شورشی را علیه دولت ایالات متحده تحریک  كرد كه منجر به كشته شدن 5 نفر شد و تهدید به اخلال در انتقال قدرت طبق قانون اساسی بود."

وی افزود: "نیویورک به هیچ وجه با این اقدامات غیرقابل بخشش همراه نخواهد بود و ما بلافاصله در حال انجام اقدامات برای لغو کلیه قراردادها با شرکت ترامپ هستیم."

رسانه ها گزارش دادند که این مراکز تفریحی سالانه 17 میلیون دلار برای شرکت ترامپ درآمد دارد.

طبق اعلام دفتر مطبوعاتی شهردار ، چرخ و فلک در حال حاضر بسته است و تصمیم برای فسخ قرارداد مربوطه 25 روز پس از اعلامیه شهر به شرکت اعمال می شود. توافق نامه استفاده از میدان های اسکیت روی یخ ولمن و لاسکر 30 روز پس از اطلاع کتبی منقضی می شود روند بسته شدن زمین گلف Ferry Point چندین ماه به طول می انجامد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала