یوتیوب حساب ترامپ را موقتاً مسدود کرد

© AFP 2023 / SAUL LOEBیوتیوب حساب ترامپ را موقتاً مسدود کرد
یوتیوب حساب ترامپ را موقتاً مسدود کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مدیریت ویدئوهاستینگ یوتیوب به مدت هفت روز توانایی انتشار فیلم و پخش از حساب رسمی رئیس جمهور فعلی ایالات متحده را به حالت تعلیق درآورد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پرتال Axios، مدیریت ویدئوهاستینگ یوتیوب در روز سه شنبه آخرین ویدیو را حذف کرد و توانایی انتشار فیلم و پخش از حساب رسمی دونالد ترامپ رئیس جمهور فعلی ایالات متحده را به مدت هفت روز به حالت تعلیق درآورد.

مجلس نمایندگان از پنس می خواهد ترامپ را از قدرت برکنار کند - اسپوتنیک ایران
مجلس نمایندگان از پنس می خواهد ترامپ را از قدرت برکنار کند

به نقل از یوتیوب، پس از بررسی دقیق و با توجه به نگرانی در مورد احتمال ادامه خشونت، ما محتوای جدید بارگذاری شده در کانال دونالد ترامپ را حذف کردیم و در رابطه با نقض سیاست ما در مورد تحریک به خشونت اخطار دادیم. در نتیجه، تحت سیستم هشدار طولانی مدت ما، کانال اکنون قادر به بارگذاری فیلم های جدید یا [پخش] زنده به مدت حداقل هفت روز نیست، که می تواند تمدید شود.

همانطور که توسط Axios اشاره شده است، ویدئوهاستینگ همچنین توانایی اظهار نظر در مورد فیلم های باقیمانده در کانال رهبر آمریکا را به دلیل احتمال خطر تحریک خشونت متوقف کرده است.

پیش از این، توییتر اعلام کرده بود که دسترسی به حساب شخصی ترامپ را به دلیل نقض قوانین و همچنین نگرانی از احتمال تلاش برای ایجاد ناآرامی برای همیشه بسته کرده است.

ترامپ همچنین در فیس بوک و اینستاگرام از نوشتن و ارسال پُست محروم شد. علاوه بر این، اپل به طور موقت سرویس میکروبلاگینگ Parler را که در بین طرفداران رهبر فعلی آمریکا محبوب است، از فروشگاه اپ استور خود حذف کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала