واکنش کاربران به قیمت و منوی غذا در گران‌ترین رستوان‌های تهران + ویدئو

© Fotolia / Mara Zemgalieteمرغ دارای رایحه پای زن در صورت غذای رستوران های ژاپن
مرغ دارای رایحه پای زن در صورت غذای رستوران های ژاپن  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک پرس غذا در گران‌ترین رستوران‌های پایتخت، معادل یک ماه درآمد برخی از افراد جامعه ایران است.

به گزارش اسپوتنیک، یک پرس غذا در برخی از رستوران‌های تهران که در لیست گرانترین رستوران‌های کشور ایران قرار دارند، برای غالب مردم این کشور قیمت بالایی دارد و برخی از آنها در فضای مجازی نسبت به این موضوع واکنش نشان می‌دهند.
تصویری از لیست این غذاها به همراه قیمت آن در صفحات اجتماعی منتشر می‌شود که علاوه بر قیمت غذاها، نام برخی از این غذاها نیز مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

در این لیست، گران‌ترین غذا یک غذای دریایی با نام رد باکس و قیمت ۱ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان می‌باشد و ارزان‌ترین غذای آن، چلوکباب تاج بره، ۴۰۰ گرم دنده‌ی گوسفندی با قیمت ۱۸۸ هزار تومان است. سایر غذاهای دریایی، گردن، ماهیچه، گوشت سر دست، دنده کامل گوسفند، کباب گوشت، فیله گوساله با قیمت‌های مختلف ارائه می‌شود.

"دست همایونی" غذایی در این لیست می‌باشد که کاربران به نام آن واکنش نشان می‌دهند و با جملات آمیخته با طنز از آن انتقاد می‌کنند. برخی عنوان می‌کنند بسیار عالی که فقط دست همایونی سرو می‌شود نه چیز دیگر، برخی نیز تنها به قیمت آن اشاره می‌کنند و عنوان می‌کنند این دست را باید قاب گرفت و از خوردنش امتناع کرد.

کاربران زیادی در واکنش به قیمت لیست غذاهای گران‌ترین رستوران‌های تهران عنوان می‌کنند اختلاف طبقاتی را در همین منو می‌توان دید و بسیارند مردمی که پول یک پرس غذای این رستوران‌‌ها برای کل ماه آنهاست و جای بسیار تاسف دارد که جمع زیادی از مردم ایران به علت عدم توانایی مالی، تنها می‌توانند این منوی را تماشا کنند نه اینکه سفارش دهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала