افشای عوامل بازدارنده شکست ویروس کرونا

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر افشای عامل جلوگیری از شکست ویروس کرونا
افشای عامل جلوگیری از شکست ویروس کرونا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مدیر برنامه‌ های اضطراری سازمان جهانی بهداشت عوامل جلوگیری از پیروزی بر ویروس کرونا را اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، مایکل رایان، مدیر برنامه‌های اضطراری سازمان جهانی بهداشت گفت: گسترش اطلاعات نادرست و نظریه های توطئه ای در خصوص ویروس کرونا در شبکه های اجتماعی از پیروزی بر این ویروس همه گیر جلوگیری می کند.

سازمان بهداشت جهانی جهش های جدید ویروس کرونا را پیش بینی می کند - اسپوتنیک ایران
سازمان بهداشت جهانی خبر از پیش بینی جهش های جدید در کرونا داد

به گفته وی، این عامل باعث نگرانی متخصصان سازمان جهانی بهداشت می شود.

رایان افزود: اهداف سیاسی یا عقیدتی گروه بسیار کمی از افراد در رسانه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای برهم زدن و اخلال در روند بسیار مهمی که اکنون در جهان انجام می دهیم - "دستیابی به کنترل کوویر - 19" نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند.

وی یادآور شد که متخصصان سازمان جهانی بهداشت تلاش می کنند با ویروس کرونا که منجر به کشته شدن نزدیک به دو میلیون نفر شده است، مبارزه کنند. رایان گفت: کسانی که با کووید - 19 مبارزه می کنند، نیازی به تئوری های توطئه ای ندارند.

مدیر برنامه‌های اضطراری سازمان جهانی بهداشت نسبت به انتشار اطلاعات جعلی در مورد این همه گیری، که باعث می شود مردم به واقعیت این ویروس اعتقاد نداشته باشند، واکنش منفی نشان داد و گفت: رسانه های اجتماعی وسیله ای قدرتمند در جامعه برای حل مشکلات متعدد است، اما بشریت نباید به این افراد اجازه دهد که این سیستم را از بین ببرند.

گفتنی است که در 10 ژانویه، تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در جهان از 90 میلیون نفر گذشت. از این تعداد، بیش از 49.8 میلیون بیمار بهبود یافته و بیش از 1.9 میلیون نفر فوت کرده اند. بیشترین تعداد عفونت های شناسایی شده در ایالات متحده آمریکا، هند و برزیل مشاهده می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала