هشدار قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا به آحاد ملت ایران

© AP Photo / Ebrahim Norooziهشدار قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا به آحاد ملت ایران
هشدار قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا به آحاد ملت ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا در ایران: هر لحظه امکان اوج گیری مجدد بیماری و بازگشت شرایط قرمز به هر یک از شهرهای کشور فراهم خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا در ایران در اطلاعیه ای با بیان اینکه اکنون، شرایط ناشی از شیوعِ ویروس منحوس کرونا تا حدود زیادی در کشور کنترل شده و تعداد شهرهای قرمز کشور از بیش از 160 شهر در آغاز اجرای طرح به 7 شهر تنزل یافته است نوشت: هر لحظه امکان اوج گیری مجدد بیماری و بازگشت شرایط قرمز به هر یک از شهرهای کشور فراهم خواهد بود.

قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در ایران همچنین از آحاد ملت ایران درخواست کرد که کماکان، تا طرد و رفع کامل بیماری از کشور، نسبت به اجرای مجدانه پروتکل‌های بهداشتی، استفاده مستمر از ماسک و رعایت ضوابط فاصله گذاری اجتماعی از جمله ممنوعیت تردد شبانه و عدم حضور در دورهمی های خانوادگی، کوشا باشند.

قرارگاه، همچنین ضمن تأکید ویژه به عموم ملت برای رعایت کامل ممنوعیت‌های موجود در خصوص ورود و خروج به شهرهای قرمز و نارنجی، بر پرهیز جدی از سفرهای غیر ضروری حتی بین شهرهای زرد، اجتناب از حضور در مراکز مستعد ازدحام مثل بازارها و پاساژها جز در مواقع کاملاً ضروری و ممنوعیت مطلق هرگونه تجمع در هر نقطه از کشور تحت هر عنوان و به هر مناسبت، تأکید می‌کند.

همچنین ادامه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی عمومی از سوی همه رسانه‌ها، به ویژه رسانه ملی، برای استمرار همکاری‌های آحاد ملت، مورد انتظار است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала