افتتاح بزرگترین شهر یخی در چین در بحبوحه شیوع ویروس کرونا در جهان +عکس، ویدئو

© Sputnik / Ramil Sitdikovبزرگترین پیست اسکیت روی یخ در اروپا
بزرگترین پیست اسکیت روی یخ در اروپا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جشنواره سالانه برف و یخ هاربین در چین با وجود شیوع ویروس کرونا افتتاح شده است!

به گزارش اسپوتنیک، سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی یخ و برف در شهر هاربین چین در حالی شروع به کارکرده است که مجسمه‌سازان در شهر هاربین چین چند هفته تمام روی ساختن مجسمه‌ها و ساختمان‌ها از کلته‌های بزرگ یخ کار کرده اند تا برای این جشنواره آماده شوند.

این شهر یخی در چین به حدی زیبا و رویایی است که شمار زیادی از مردم را به سمت خود جذب کرده است. بازدیدکنندگان از شهر یخی چین قبل از ورود از لحاظ ابتلابه ویروس کرونا تحت معالجه و تب سنجی قرار می‌گیرند.

این جشنواره یخی همه ساله در شهر هاربین در استان هیلونگ جیانگ در شمال شرق چین برگزار می‌شود و مجسمه‌سازان شهرکی را با طول بیش از 300 هزار مترمربع از برف و یخ می‌سازند که شامل تندیس های زیبا و مجسمه های گوناگون است. جشنواره یخ و برف همه ساله در تاریخ پنجم ژانویه شروع می‌شود و یک ماه ادامه می‌یابد. 

گفته شده است که یکی از مهمترین بخش های فستیوال یخی هاربین، بخش جهان برف و یخ هاربین است. در این بخش نه تنها مجسمه‌ های برفی و یخی درخشان را با نورپردازی های خاص می‌ بینید، بلکه از فعالیت ‌های فرهنگی جذاب و ورزش‌ های زمستانی مانند اسکی، شنای زمستانی، آتش بازی و جشن های متنوع دیگر نیز لذت می‌ برید.
بناهای یخی این جشنواره که بیشتر از یخ های رودخانه سونگا ساخته شده اند، از بزرگترین مجسمه ها و بناهای یخی جهان هستند
بسیاری از کاربران از این فستیوال استقبال کرده و معتقدند که بسیار زیبا و جذاب است. گروهی از کاربران نیز معتقدند که چین با صادر کردن این ویروس، صنعت توریسم خود را نابود کرده و فقط چینی ها می توانند از این شهر یخی بازدید کنند. گروهی از کاربران نیز بر این عقیده هستند که چینی ها با ویروس کرونا کل دنیا را درگیر کردند و خود در حال انجام زندگی و فستیوال های روزمره خود هستند. این گروه از کاربران معتقدند که چشم بادامی ها فقط شادی را برای خود می خواهند و با این کار خود نشان دادند که شادی دسته جمعی را قبول ندارند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала