واکنش‌ها به متنی در کتاب پایه نهم درباره عملکرد ایران در درمان کرونا +عکس

© Photo / Sai Li / Tsinghua University School of Life Sciencesدانشمندان : خطر کرونا کمتر و امکان درمان آن بیشتر شده است
دانشمندان : خطر کرونا کمتر و امکان درمان آن بیشتر شده است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاربران به نوشته‌ای درباره عملکرد ایران در درمان کرونا در کتاب مطالعات اجتماعی پایه نهم واکنش نشان می‌دهند.

به گزارش اسپوتنیک، تصویری از صفحه ۵۲ کتاب مطالعات اجتماعی پایه نهم متوسطه در فضای مجازی منتشر می‌شود که جمعی از کاربران به آن واکنش نشان می‌دهند. در متن این صفحه از کتاب، ویرایشی صورت گرفته و نوشته شده است: «جمهوری اسلامی ایران با در اختیار داشتن امکانات و تجهیزات بهداشتی و درمانی متخصص، دلسوز و پرتلاش توانست جزء کشورهای برتر جهان در درمان بیماری کرونا باشد. این در حالی است که در برخی از کشورهای غربی حتی از پذیرش و درمان بیماران مسن خودداری می‌شد.»

کاربران در صفحات اجتماعی مختلف این موضوع را مطرح می‌کنند و آن را دستمایه طنز خود قرار داده‌اند. بسیاری از این کاربران معتقدند البته که تلاش کادر درمان در کنترل و درمان بیماران کرونایی و همچنین تلاش دانشمندان برای تولید واکسن کرونا قابل ستودنی است اما بهتر بود این تعریف و تمجیدها برای بعد از کرونا و نجات یافتن‌مان از این وضعیت انجام می‌شد؛ و چگونه کشوری که از خریدن واکسن برای مردمش عاجز است خود را در لیست برترین‌های جهان می‌داند؟!

جمعی از کاربران عنوان می‌کنند ایران از آن دسته کشورهایی است که آمار مبتلایان و فوت‌شدگان کرونا را دستکاری می‌کند و در موارد بسیار دیگر نیز پنهان کاری می‌کند بنابراین نمی‌توان نوشته‌ی این کتاب را در این شرایط تایید کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала