دونالد ترامپ بالاخره حمله به کاخ کنگره آمریکا را محکوم کرد

© REUTERS / Jim Bourgدونالد ترامپ بالاخره حمله به کاخ کنگره آمریکا را محکوم کرد
دونالد ترامپ بالاخره حمله به کاخ کنگره آمریکا را محکوم کرد  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دونالد ترامپ ، رئیس جمهور فعلی ایالات متحده آمریکا ، روز پنجشنبه خشونت های اخیر در کاخ کنگره آمریکا را محکوم کرده ومتعهد شد که انتقال منظم قدرت را تأمین کند.

به گزارش اسپوتنیک، وی در پیام ویدئویی منتشر شده در توییتر گفت: "من مانند همه آمریکایی ها از این خشونت ، قانون گریزی و کابوس خشمگین هستم." رئیس جمهورآمریکا  تأکید کرد: "کسانی که قانون را نقض کردند ، تاوان آنرا پرداخت خواهند کرد ."  ترامپ در ادامه اعتراف کرد که کنگره پیروزی جوزف بایدن، نامزد حزب دموکرات را در مبارزه بر سر کاخ سفید در سال 2020 تأیید کرده است. وی گفت: "كنگره هم اكنون نتایج / انتخابات / را تأیید كرده است. مراسم تحلیف دولت جدید 20 ژانویه برگزار می شود . اکنون تمرکز من بر تأمین از انتقال موزون ، منظم و بدون مشکل قدرت است. در حال حاضر التیام زخم ها و آشتی ضرورت دارد.

​روز چهارشنبه ، طرفداران ترامپ به ساختمان کنگره آمریکا حمله کردند تا از تصویب نتایج انتخابات ریاست جمهوری این کشور که جوزف بایدن ، نامزد حزب دموکرات در آن پیروز شد ، جلوگیری کنند. یکی از تظاهر کنندگان در جریان آشوب های واشنگتن به ضرب گلوله کشته شد. ، علاوه بر این ، اعلام شد سه نفر دیگر از آشوبگران به دلایل غیر مرتبط با اعمال خشونت جان خود را از دست داده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала