شهریار فوتبال ایران از سارق گردنبندش نگذشت +عکس، ویدئو

© Photo / IRNAشهریار فوتبال ایران از سارق گردنبندش نگذشت +عکس، ویدئو
شهریار فوتبال ایران از سارق گردنبندش نگذشت +عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
علی دایی سارق گردنبندش را نبخشید.

به گزارش اسپوتنیک، با گذشت حدود دو ماه از سرقت جنجالی گردنبند علی دایی در نزدیکی محل کارش، پیگیری‌ها برای دستگیری سارقان ادامه داشت و با دستگیری یکی از سارقان که سابقه‌دار می‌باشد این پرونده در حال رسیدگی است و سارق در اعترافات خود عنوان کرد که آن گردنبند طلا را در یک طلافروشی در اطراف تهران ۵۰ میلیون تومان فروختند. علی دایی نیز با حضور در دادسرای ویژه سرقت از سارقان گردنبدش شکایت کرد و گفت به دلیل اینکه سارق مقابل چشمان دخترش به سمت وی هجوم برده و باعث وحشت او شده حاضر به گذشت نیست.

علیرضا بهشتی، بازپرس ویژه سرقت، تحقیقات از متهم دستگیر‌ شده در این پرونده را تکمیل و متهم را مجرم شناخت و قرار جلب به دادرسی برای او صادر شد. به این ترتیب پرونده سارق دستگیر شده به اتهام مشارکت در سرقت با سلاح برای آغاز محاکمه او به دادگاه فرستاده شد و این در حالیست که تلاش برای دستگیری دومین متهم پرونده یعنی سارق اصلی گردنبند همچنان ادامه دارد.

کاربران بسیاری ضمن ابراز خرسندی از دستگیری یکی از سارق، امیدوارند سارق اصلی گردنبند نیز بازداشت شود. این کاربران معتقدند علی دایی کار درستی انجام داده است که سارق را نبخشید، چراکه ممکن است این اتفاق عادی شود و سارقان به امید بخشش همچنان به سرقت ادامه دهند.

برخی از کاربران عنوان می‌کنند که گمان می‌کردند که علی دایی سارق گردنبندش را ببخشد اما از آنجایی که این اتفاق در مقابل یک کودک رخ داده است و باعث وحشت او شده است بهتر است مجرم بخشیده نشود و به اتهام همدستی در سرقت مجازات شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала