کلانتری: مردم در رختخواب لخت شوند، در اتاق نشیمن لباس بپوشند +عکس، ویدئو

© Photo / IRNAهشدار رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست ایران
هشدار رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست ایران  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاربران زیادی به توصیه و اظهارنظر رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست واکنش نشان می‌دهند.

به گزارش اسپوتنیک، بخشی از یک مصاحبه خبری با عیسی کلانتری، رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست، در راستای صرفه‌جویی در مصرف انرژی در فضای مجازی منتشر می‌شود که کاربران بسیاری از آن انتقاد کردند.

وی در این گفت‌و‌گو عنوان کرد: «مردم هم واقعا باید همکاری کنند. دمای ۲۴ درجه برای زندگی کردن مردم در خانه کافی است، ولی مردم در خانه می‌خواهند لخت شوند و دما را افزایش می‌دهند که این در مصرف انرژی موثر است. مردم در رختخواب لخت شوند، در اتاق نشیمن لباس بپوشند.»

View this post on Instagram

A post shared by gorgantel (@gorgantel)

کاربران عنوان می‌کنند همین مسئولان در حالیکه گاز را به کشورهایی همچون ارمنستان، افغانستان، پاکستان، ترکیه، عراق و .‌‌.. ارزان می‌فروشند به مردم خود توصیه می‌کنند لباس بیشتر در خانه بپوشند و گاز را گران‌تر به آنها می‌فروشند. این کاربران با کنایه و تمسخر عنوان می‌کنند بهتر است ایشان اگر توصیه‌ای برای راهرو و آشپزخانه دارند بیان کند و حتی بگوید مردم به چه شکل بخوابند تا چیز دیگری نباشد که ذهن‌شان را درگیر کند.

کاربرانی نیز عنوان می‌کنند درست اینست که در مصرف انرژی صرفه‌جویی کرد اما کشوری که در حال پیشرفت است و به روش‌های مختلف مالیات می‌گیرد تا منابع جدید ایجاد کند باید پس از رفع نیاز داخلی اقدام به صادر کردن کند نه اینکه هیچ کاری انجام نشود و به مردم توصیه شود کمتر مصرف کنند.

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir)

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала