شلیک موفقیت آمیز موشک آذرخش توسط پهپاد کرار در تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش ایران

© Photo / IRNAشلیک موفقیت آمیز موشک هوابه‌هوای آذرخش توسط پهپاد کرار
شلیک موفقیت آمیز موشک هوابه‌هوای آذرخش توسط پهپاد کرار  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در دومین روز از تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش ایران، پهپاد کرار با شلیک موشک هوابه‌هوای آذرخش یک هدف هوایی را با موفقیت مورد اصابت و انهدام قرار داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، در دومین روز از تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش ایران، پهپاد کرار با شلیک موشک هوابه‌هوای آذرخش یک هدف هوایی با سطح مقطع راداری کم و در ارتفاع بالا را با موفقیت مورد اصابت و انهدام قرار داد.

الحاق ۱۸۸ فروند پهپاد و بالگرد به نیروی دریایی سپاه ایران + عکس   - اسپوتنیک ایران
الحاق ۱۸۸ فروند پهپاد و بالگرد به نیروی دریایی سپاه ایران + عکس

امیر دریادار محمود موسوی، معاون عملیات و سخنگوی تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش ایران اظهار داشت: پایش مداوم و مستمر مرزها با استفاده از پهپادهای رزمی آماده عملیات، بخشی دیگر از اقدامات اجرایی در قالب تمرین رزم بزرگ پهپادی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

دریادار موسوی تصریح کرد: در این مرحله از تمرین، تعدادی از پهپادهای ارتش در امتداد مرزهای زمینی، عملیات شناسایی، اهداف ثابت و متحرک را با موفقیت انجام دادند.

همچنین در دومین روز از تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش ایران تیراندازی پهپاد کرار با استفاده از محموله تیربار و انهدام اهداف متخاصم هوایی انجام پذیرفت. انهدام اهداف سطحی، استحکامات و مواضع دشمن با پهپادهای کرار مجهز به بمب‌های ۵۰۰ پوندی MK-۸۲ از دیگر موارد با موفقیت به انجام رسیده در روز دوم رزمایش پهپادی ارتش ایران هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала