متخصص تغذیه در مورد خواص نادر میوه انار صحبت کرد

© Photo / Pixabayمتخصص تغذیه در مورد خواص نادر میوه انار صحبت کرد
متخصص تغذیه در مورد خواص نادر میوه انار صحبت کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
متخصص تغذیه توضیح داد، که انار دارای یک اثر ضد تومور بسیار قوی به ویژه در ارتباط با سرطان پستان است.

به گزارش اسپوتنیک، النا سولوماتینا متخصص تغذیه توضیح داد: هر روز یک وعده کوچک انار می تواند به جلوگیری از بسیاری از مشکلات سلامتی کمک کند.

میوه - اسپوتنیک ایران
کدام میوه باعث کاهش چین و چروک صورت می‌شود؟

میوه انار با یک تاج کوچک کاسبرگی پدیدار می شود، می گویند که این نشان بود که الهام فرم تاج شاه و دیگر پادشاهان جهان شد. شاید به همین دلیل است که انار را اغلب سلطان میوه ها می نامند. در هر صورت مجموعه خواص مفید او واقعاً سلطنتی است.

النا سولوماتینا متخصص تغذیه گفت: انار سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند، دارای اثرات ضد التهابی و ضد توموری است، اثر مفیدی بر رگ های خونی دارد و حتی به جلوگیری از رشد زودرس زوال عقل و مقاومت در برابر سرطان پستان کمک می کند. انار سرشار از آنتی اکسیدان و اسیدهایی است که برای کمک به کاهش التهاب بسیار قدرتمند هستند.

انار از تخریب سلولهای سیستم قلبی عروقی جلوگیری می کند، به بهبود وضعیت قلب کمک می کند و از بیماری های جدی مانند حمله قلبی، سکته جلوگیری می کند و به کاهش سطح کلسترول خون کمک می کند.

مطالعاتی در مورد بیماری های مرتبط با تغییرات تخریب عروقی، به ویژه مغز و بیماری آلزایمر انجام شده است. یعنی انار می تواند از بروز زودهنگام زوال عقل جلوگیری کند.

همچنین، این متخصص تغذیه گفت: انار دارای یک اثر ضد تومور بسیار قوی به ویژه در ارتباط با سرطان پستان است.

متخصص تغذیه تاکید کرد: برای اینکه انار تمام خواص مفید خود را نشان دهد، باید روزانه آن را مصرف کنید، فقط در این صورت می توانید به اثر مطلوب برسید. یک چهارم میوه انار روزانه یا به معنای واقعی کلمه 30 گرم آب انار کافی است، نیازی به نوشیدن آن در لیوان نیست.

سولوماتینا خاطر نشان شد: شما باید بدانید که اگر کسی قبلاً مشکلات خاصی داشته، اسیدهای آلی می توانند دستگاه گوارش را تحریک کرده و باعث تشدید شوند. همچنین، انار می تواند روی مینای دندان تأثیر منفی بگذارد. بهتر است آب آن را با آب رقیق کنید یا از طریق نی بنوشید و مطمئن شوید که بعد از آن دهان خود را بشویید.

انتخاب میوه مناسب بسیار مهم است. تاج انار یا دم جایی که قبلاً گل بوده باید خشک و بدون کپک باشد.

این اتفاق می افتد که یک انار به ما نارس رسیده یا برعکس، مدت طولانی است که مانده و با نقاط سیاه پوشانده شده است. بهتر است از خرید چنین میوه ای خودداری کنید. دم یا تاج انار باید خشک باشد و پوست آن به راحتی تمیز شود. انار سنگین تر، انار آبدارتری خواهد بود. شما می توانید استخوان های سفید درون انار را بخورید، هیچ منع مصرفی وجود ندارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала