وقتی ۵ فرزندی از تک فرزندی راحت‌تر می شود +ویدئو

© Sputnik / Vitaly Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر بچه ها
بچه ها - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کارشناس صدا و سیمای ایران، ۵ فرزندی را از تک فرزندی راحت‌تر می داند!

به گزارش اسپوتنیک، مریم اردبیلی، مدرس دانشگاه و کارشناس صداوسیمای ایران با قاطعیت و جدیت در برنامه‌ای در شبکه دوم اعلام کرده است که تربیت پنج فرزند از تک‌فرزند راحت‌تر است.

او این گفته را بنا بر تجربه شخصی و مطالعات متعدد علمی و تطبیقی عنوان کرده است. این کارشناس معتقد است که تربیت تک فرزند کار بسیار دشوار و مشکلی است البته نشدنی نیست.

View this post on Instagram

A post shared by Sara (@persian.girl9)

گفته شده است که دکتر مریم اردبیلی مادر 5 فرزند است و علاوه بر نقش همسری و مادری در جامعه نیز فعال است. 

او همچنین پزشک و کارشناس مسائل زنان و خانواده است و تاکنون سمت‌های دولتی و غیردولتی زیادی داشته با این حال نشان داده زنان می‌توانند هم در خانه و هم در اجتماع حضور موفقی داشته باشند.

View this post on Instagram

A post shared by zahra kazemi (@zkmmsr)

در مورد این کارشناس گفته شده است که متولد سال 1353 می باشد و در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران درس خوانده است. او علاوه بر طبابت دکترای رشته آینده پژوهی هم دارد و به زبان انگلیسی کاملا مسلط است و به زبان عربی نیز آشنایی دارد.

بسیاری از کاربران در جواب این کارشناس اشاره به مسائل اقتصادی می کنند و معتقدند که این اتفاق در صورتی می افتد که بچه ها به جای غذا فقط از اکسیژن تغذیه کنند. عده ای از کاربران نیز عنوان کردند که علاقه به داشتن فرزند دارند اما مسائل اقتصادی این امکان را به آنها نمی دهد که فرزندی داشته باشند. بعضی از کاربران نیز عنوان کردند که این مسئله زمانی درست است که دغدغه نان نداشته باشی و بچه ها را با پرستار و امکانات لاکچری بزرگ کنی در آنصورت داشتن 10 فرزند هم ممکن است. گروهی از کاربران نیز عنوان کردند که منظور کارشناس تربیت پنج‌فرزند است نه اینکه در کل داشتن 5 فرزند راحت تر از 1 فرزند است. به گفته این دسته از کاربران، منظور این کارشناس این است که فرزندان قبلی در تربیت فرزند جدید مشارکت می کنند و امر تربیت را راحت تر می کند و ایشان حرفی از مسائل اقتصادی به میان نیاورده است. بعضی از کاربران نیز عنوان کردند که در گذشته شعار فرزند کمتر زندگی بهتر بوده و امروز تبلیغ فرزندآوری است و نمی دانند که باید با چه سازی برقصند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала