نشانه‌های غیرمعمول ویروس کرونا نام برده شدند

CC BY 2.0 / NIAID-RML / Novel Coronavirus SARS-CoV-2نشانه‌های غیرمعمول ویروس کرونا نام برده شدند
نشانه‌های غیرمعمول ویروس کرونا نام برده شدند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پزشکان سکسه را از نشانه‌های نادر عفونت ویروس کرونا ذکر کردند.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه دیلی اکسپرس با استناد به تعدادی از مطالعات، گزارش داد که عفونت ویروس کرونا می تواند با سکسکه مداوم مشخص شود.

خاطرنشان می شود که سکسکه هنوز در میان علائم اصلی ذکر نشده است، اما تظاهرات طولانی مدت آن ممکن است به معنای عفونت با ویروس کرونا باشد.

به عنوان مثال، در یک مطالعه توسط پزشکان مصری، بیماری شناسایی شد که COVID-19 در آن فقط از طریق سکسکه ظاهر می شود. یک مرد 64 ساله سه روز بعد به بیمارستان مراجعه کرد و در طی معاینه مشخص شد که وی به ویروس کرونا آلوده است و تعداد گلبول های سفید خون او پایین است.

یک مورد مشابه در مقاله دیگری که توسط دانشمندان آمریکایی منتشر شده است شرح داده شده است. در مورد آنها، یک بیمار 62 ساله پس از چهار روز ادامه سکسکه با پزشکان مشورت کرد. این عفونت ریه ها را تحت تأثیر قرار داد و همچنین مرد دارای مقادیر کمی گلبول سفید و پلاکت بود.

سکسکه از علائم نادر ویروس کرونا است. اغلب اوقات تحت استرس یا به دلیل تغذیه نامناسب رخ می دهد و پس از چند دقیقه از بین می رود. با این حال، پزشکان بریتانیایی توصیه می کنند اگر بیش از دو روز از بین نرفت، یا به دفعات اتفاق بیفتد، به دنبال کمک پزشکی باشید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала