5 نکته برای حفظ اندام در تعطیلات سال نو

© Fotolia / Lsantilli 5 نکته برای حفظ اندام در تعطیلات سال نو
 5 نکته برای حفظ اندام در تعطیلات سال نو  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
متخصص تغذیه می گویند اگز پنج نکته را رعایت کنید، چاق نشدن در تعطیلات سال نو به سراغ شما نمی آید.

به گزارش اسپوتنیک، آندری بوبروفسکی  متخصص تغذیه در روسیه اعلام نمود که مردم اغلب شکایت دارند که در جشن های سال نو وزن اضافی پیدا می کنند. در حقیقت  شخصی که در طول سال و در تعطیلات به طور متوسط ​​غذا بخورد، چربی زیادی نخواهد داشت. جالب است ما برای تعطیلات رژیم مي گیريم اما ما می توانیم در ده روز مرخصی اضافه وزن پیدا کنیم. چندین ترفند وجود دارد که به شما کمک می کند این روزها بیش از حد پرخوری نکنید.

شایعات درباره خوراکی های لاغری که باعث چاق شدن شما می شود - اسپوتنیک ایران
شایعات درباره خوراکی های لاغری که باعث چاق شدن شما می شود

این متخصص در ادامه افزود: "اولین: در تعطیلات سال نو، بیشتر اوقات با لباس های تنگ به مهمانی بروید: شلوار جین، لباس تنگ. این لباس به شما نشان می دهد که شما اجازه خوردن اضافی را ندارید. اگر بغلدستی شما غذا می خورد و شما را سرزنش می کند به دلیل عدم نوشیدن، خوردن غذا که به صاحبخانه خود احترام نگذاشته اید، بنابراین، یک شخص همفکر را در میز برای نشستن انتخاب کنید تا به شما هی گوشزد نکنند. در مرحله بعد، از هر دلیلی برای برخاستن از میز استفاده کنید: دور زدن، بازی با کودکان، به مهماندار کمک کنید."
و علاوه بر این، دو ترفند بسیار موثر دیگر نیز وجود دارد با دیگران بیشتر حرف بزنید. "به محض اینکه بشقاب شما خالی باشد ، هزار دست مهربان وجود خواهد داشت که شروع به قرار دادن چیزی در آنجا می کنند. بگذارید آن را با سبزیجات ، میوه ها ، برخی از مواد غذایی خوشمزه پر کنند، بنابراین فقط سبزیجات را بخورید. هرگز با نگاه غمگین در کنار میز ننشینید، بلکه بشقاب خود را با سبزیجات پر کنید تا با بشقاب خالی و اصرار دیگران بر خوردن رو به رو نشوید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала